Happy B-day to… ME!

Birthday cake
It’s my B-day! Eindelijk ben ik 15 :) Tussen Sinterklaas en Kerst in, een maand vol met cadeautjes dus.

Op dit moment is het echt super druk maar ik beloof dat ik binnenkort (kuch kerstvakantie kuch) terug zal komen met artikels! Gewoon een goeie planning en alles komt goed ;) Als 15-jarige (mijn moeder merkte op dat ik al over de helft was voor de 20, whuttt) kan ik dat natuurlijk aan, haha.

Jullie hebben nu trouwens allemaal een reden om taart te eten, yummie!

11 thoughts on “Happy B-day to… ME!

    1. Isabel Post author

      Haha is niet erg hoor! Het was een hele leuke verjaardag ja :) Met familie was het leuk en met vrienden ook zeker, ik heb een feestje gegeven en we hebben heel veel gepraat en spelletjes gedaan :D

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

