Last-minute party eyelook

IMG_5015
Morgen is het al weer zo ver jongens! Het gaat zo snel, maar 2013 was gelukkig wel een leuk jaar voor mij (voor jullie hopelijk ook). Voor oud & nieuw heb ik een ooglook gemaakt met het Sleek Oh So Special palette en de kleuren Wrapped up (meer voor kerst…), Celebrate (hoe toepasselijk?), Gateau (dat je maar veel gateau’s mag eten) en Bow (voor 2014, om er voor te zorgen dat je het nieuwe jaar als één groot cadeau ziet). Happy new year <3

IMG_5014
IMG_5011
Dit is de eerste look. Hij is vrij donker maar niet heel heftig ofzo. Ik vind ‘m echt heel mooi, lekker veel sparkles!

kleurtjes
Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb. Ze komen allemaal uit het Sleek Oh So Special palette. De kleuren hebben overigens wel namen, maar ik vond het makkelijker om ze gewoon even een nummer te geven. Ik heb 1 aangebracht over het hele ooglid en toen 2 aan de buitenkant aangebracht en naar de binnenkant toe geblend. Daarna heb ik 3 in het midden van mijn ooglid aangebracht en richting de binnenkant (en een klein beetje naar de buitenkant) geblend. Als laatste heb ik 4 aangebracht als highlighter en dat was de eerste look! Je kunt nog eyeliner aanbrengen (en natuurlijk mascara – dat heb ik niet op) om je party look helemaal compleet te maken. BIj deze look kun je een nude lipstick op doen of een berry-achtige kleur. Rode lipstick kan natuurlijk ook, maar ik denk dat het wel heel mooi is om een kleur aan te brengen die een beetje op de nummer 2 uit het palette lijkt.

Ik wens jullie een heel fijn jaar toe met vrienden, familie en heel veel geluk! ♥

7 thoughts on “Last-minute party eyelook

  1. Pingback: Sleek Oh So Special palette | Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

