Tomorrow

A better one.

Een mooie quote voor een mooi begin van een nieuw jaar! Ik hoop echt dat jullie (en ik zelf ook) iets nieuws gaan doen volgend jaar, iets dat je altijd al gewild hebt maar nooit gedurfd. Daarom wil ik jullie even doorverwijzen naar dit artikel op Beautylab. Het heeft een hele mooie boodschap en, als je het nog niet gelezen hebt, is het lezen echt waard.

Voor wie het leuk vind om te lezen: Iesabell’s 2013! Dit is een jaarlijks rapport dat gemaakt word door wordpress. echt heel leuk. Vorig jaar had ik er ook al een, klik hier om die te zien!

11 thoughts on “Tomorrow

  1. elinetjeeeh

    Wat leuk, zo’n overzicht! En ik sta ook nog eens in de top 5 met de meest actieve gebruikers :D Mooie quote!

    Hoe vraag je zo’n overzicht op?

    Reply
    1. Isabel Post author

      Vorig jaar stond ‘ie op je dashboard geloof ik, maar ik had de link nog. Ik denk dat die van jou dan dezelfde link moet zijn maar dan ‘allesovereline’ in plaats van ‘iesabell’.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

