Oliebollen, appelflappen & een gelukkig nieuw jaar!

Ik heb geen terugblik gedaan op 2013 maar ik wilde wel iets doen, omdat ik toch vond dat ik niet kon achterblijven toen mijn hele bloglovin’ tijdlijn volstroomde met 2013 verslagen. Daarom wil ik jullie gewoon een heel fijn nieuw jaar wensen.

Een heel fijn jaar dus! Met veel vrienden, familie, leuke tijden, reisjes (want die blijven natuurlijk hoogtepunten), veel blogs lezen, misschien zelfs blogs schrijven, andere leuke hobby’s doen, je comfortzone verbreden, heel veel leuke dingen doen, dromen laten uitkomen – maar niet allemaal te gelijk, blij en gelukkig zijn en een heleboel mooie voornemens die je natuurlijk volgehouden hebt. Happy 2014, geniet er van zolang het nog kan! Want voor dat je het weet hebben we al weer 2014-overzichtjes en gaan we richting 2015.

HAPPY HAPPY HAPPY (heb ik al happy gezegd?) NEW YEAR!

Ps. Ik ga nog wel een kleine terugblik op 2013 doen hoor, dat is ‘ie wel waard ;)

4 thoughts on “Oliebollen, appelflappen & een gelukkig nieuw jaar!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

