Sleek Oh So Special palette

IMG_4961
Mijn eerste Sleek palette is een feit! Ik heb al veel goede dingen over de palettes van Sleek gehoord van andere beautybloggers, dus ik vond dat ik het ook maar eens moest uitproberen. Toen ik mijn Sinterklaas Wishlist aan het maken was bedacht ik me dat ik maar eens wat nieuws moest gaan proberen en dat is uiteindelijk deze geworden: het Sleek Oh So Special palette!

De buitenkant is als eerst aan de beurt. Het palette zit in een kartonnen doosje met het logo van Sleek, de naam van het palette en nog wat extra informatie. Plus wat kleuren op de buitenkant – die naar mijn idee niet helemaal kloppen met wat er in het palette zit, maarja het ziet er in ieder geval leuk uit.

Het doosje waar de oogschaduws in zitten is heel mooi. Mat zwart met glanzende letters. Een nadeel vind ik wel dat ik het palette heel slecht openkrijg. Misschien is het een foutje of is het palette niet gemaakt voor mijn handen maar ik heb er in ieder geval veel moeite mee om het open te krijgen.

IMG_4969
Maar gelukkig is de binnenkant het wel waard! De kleuren zijn veelzijdig, dit palette bevat donker, licht, shimmer en matte… Voor ieder wat wils, je kan er een hele feestelijke look mee maken maar ook een simpele everyday look :)

IMG_4972
Bow – Organza – Ribbon – Gift basket – Glitz – Celebrate

De kleuren zijn mooi en goed gepigmenteerd. Alleen Bow (de highlighter) zie je totaal niet, maarja daar is het ook wel een highlighter voor (in je ooglook zie je ‘m namelijk wel). De een-na-laatste kleur (Glitz) vind ik heel mooi. Geen idee hoe ik dat zou moeten dragen in een ooglook, maar hij is moooooi!
IMG_4975
Pamper – Gateau – The mail – Boxed – Wrapped up – Noir

Nog een rij met mooie kleurtjes en leuke namen (daar gaat het natuurlijk niet om, maar het is wel leuk). De pigmentatie van deze kleuren is prima, alleen Boxed en Wrapped up had wat beter gekund.

IMG_4983
Dit is de look die ik er mee gemaakt heb, lekker simpel (daar hou ik nou eenmaal van) en niet te opvallend. Hiervoor heb ik Bow, Organza en Gift basket gebruikt.

IMG_5014
Om te laten zien hoe veelzijdig dit palette is, heb ik ook deze look er nog in geplaatst. Misschien dat je ‘m herkent van mijn NYE look: dat klopt want het is dezelfde ;)

IMG_4961
Dat was ‘m al weer! Ik ben heel erg blij met dit palette, het is een goede aanvulling op mijn (nog niet zo grote) stash. Maar ik denk dat hij ook geschikt is voor mensen die al wel veel make-up hebben, de veelzijdigheid is echt een groot pluspunt. En ja hoor, ook ik vind Sleek een heel goed merk al vind ik dat de pigmentatie van Boxed en Wrapped Up wel een beetje tegenviel.

Note voor mezelf: ik moet maar eens gaan leren hoe ik een beetje mooie swatches maak met oogschaduw zeg. Iemand misschien een cursus?

12 thoughts on “Sleek Oh So Special palette

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

