Mini-shoplog Douglas

IMG_5029
Ik heb weer wat geshopt, parfum dit keer! Ik koop eigenlijk weinig parfum en heb ook weinig parfum maar ik vond de nieuwe geur van Guess wel erg interessant en besloot die daarom te bestellen. Ik heb ‘m natuurlijk wel eerst uitgetest in het echt, net als DKNY Be Delicious Fresh Blossom.

Guess Girl Belle is meer een soort ‘wintergeur’ en DKNY Be Delicious Fresh Blossom een ‘lente/zomergeur’. Maar geen complete parfumreviews hier, die komen nog!

Ik kreeg er nog 2 samples bij eentje van Chloé en een van Dior. Deze kun je overigens zelf kiezen op de site, uit ongeveer 6 verschillende. Het zijn van die handige samples met spuitdop in plaats van dat dopje, haha daar ben ik echt blij mee want echt, dat is zó veel handiger.

Nou dat was mijn mini-shoplog al weer :)

4 thoughts on “Mini-shoplog Douglas

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

