Goede voornemens/doelen voor 2014

Ik heb nooit echt aan goede voornemens gedaan. Ik heb heus wel eens gedacht ‘vanaf nu ga ik mijn kamer netjes houden’ maar dan had ik er toch weer geen zin in en verwaterde die voornemens. Maar toen was ik jonger, ik denk dat ik het nu wel kan volhouden. Met lekker veel doorzettingsvermogen en wilskracht :)

– Elke dag bloggen. Vorig jaar blogde ik in principe om de dag maar (vooral aan het einde) had ik er geen tijd meer voor doordat ik andere dingen ging doen in plaats van bloggen. Het is tijd om bloggen weer als een ontspanning te zien en ook de artikels in kwaliteit te verbeteren. Ik kan niet elke dag een geweldige review plaatsen – daar heb ik de tijd én de middelen niet voor – maar ik kan wel proberen de kwaliteit van vorig jaar te verbeteren door bijvoorbeeld mijn artikels nog even na te lezen op spelfouten (volgens mij heb ik die al niet veel gelukkig) en of de zinnen lekker lopen.

– Gezonder leven. Dat houdt in meer sporten (Blogilates), meer fruit eten en de ochtend beginnen met een glas water en ook een flesje water mee naar school en naar de plek waar ik mijn huiswerk maak (dat verschilt nog wel eens). Het is namelijk zo dat als ik een fles water naast me heb staan terwijl ik hier zit te bloggen ga ik het ‘automatisch’ drinken, maar als ik het moet halen dan drink ik niets.

– ‘s Ochtends en ‘s avonds de VisaPure gebruiken. Ik gebruikte ‘m eigenlijk alleen ‘s ochtends of alleen ‘s avonds maar ik wil ‘m vaker gebruiken omdat ik merk dat het m’n huid goed doet en ik ‘m ook goed wil uittesten. En in combinatie met water drinken zorgt dat hopelijk voor een hele mooie huid!

– Nog eentje op bloggebied, minder blogs volgen en betere reacties plaatsen. Ik volg 63 blogs (dat heb ik net even geteld) en dat mogen er wel wat minder worden. Net als de reacties, die mogen wel wat beter. Ik vind het leuk om reacties te plaatsen op blogs omdat ik weet dat de schrijver het ook leuk vind, dus ik wil wat enthousiastere reacties gaan plaatsen met meer inhoud. Niet dat er iets mis is met andere soort reacties, want het is sowieso al leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten.

– En dan nog een paar ‘kleine’ (ze zijn niet echt klein maar er valt niet heel veel over te zeggen) doelen; overgaan naar 5VWO, meer met fotografie doen, vaker video’s maken en genieten van de reizen die ik mág maken. Daar geniet ik natuurlijk sowieso van, maar meer genieten is altijd goed!

Wat zijn jouw goede voornemens?

5 thoughts on “Goede voornemens/doelen voor 2014

  1. Femke

    Leuke goede voornemens. Dat van gezonder leven is ook bij mij een belangrijke goede voornemen. Ik vergeet echt altijd te drinken en drink daardoor veel te weinig, ik moet eigenlijk ook echt flesjes water meenemen!

    liefs,
    Femke

    Reply
  2. Sanne

    Succes met je nieuwe voornemens! Altijd goed om hier bij stil te staan, ook al vergeet je ze soms. Ik ben mijn voornemens ook nog aan het formuleren….. Kijken wat ik volg ga houden ;) Leuke blog en een gelukkig nieuwjaar!

    Reply
    1. Isabel Post author

      Ik vind het inderdaad ook heel belangrijk om er bij stil te zijn en te blijven groeien. Jij ook een gelukkig nieuw jaar!

      Reply
  3. Dina

    Leuk lijstje met voornemens. Ik doe niet aan goede voornemens, als ik iets wil veranderen in mijn leven begin ik daar eigenlijk vrijwel direct aan en niet pas wanneer het nieuwe jaar begint (dat werkt niet voor mij). Succes met je voornemens!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

