5x grappige zoektermen #1

Je wilt niet weten met wat voor gekke zoektermen mensen op mijn blog zijn gekomen zeg! Ik heb dit trouwens overgenomen van Eline, omdat ik haar zoektermen zo grappig vond.

Ik heb trouwens bij de zoektermen een beetje passende artikels opgezocht waar het misschien op zou kunnen slaan. Links naar artikels van een jaar terug. Af en toe is het echt heel beschamend Verlegen emoticon

#1. Mensen zonder wenkbrauwen en mooie wenkbrauwen weinig haar. Dat komt denk ik door dit artikel dat ik in 2012 maakte. Maar toch, het is raar dat iemand door dit in te typen op mijn blog komt haha, vooral de tweede.

#2. Carnavalswagen. Ehm nee, blog. Geen carnavalswagen. Ik heb wel eens een artikel geschreven over carnaval maar dat is zo flut dat ik er niet eens een link naar durf te zetten (dat wenkbrauw-artikel was al erg maar ja). Maar als je heel benieuwd bent kun je altijd de zoekbalk gebruiken en carnaval intypen.

#3. Oude typmachine. Nee, blog. Geen krinloopwinkel.

#4. Stenenverzameling. Hihi.

#5. Lelijk gelakte nagels. Ik weet dat mijn swatches vroeger niet zo geweldig waren maar ik moest gewoon nog oefenen oke????!! Maar een jaar terug was het niet zo erg. Alleen de foto’s kunnen beter, maar dat heb ik nu ook nog af en toe (oeps). Dit en dit was wel iets minder.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik vond het wel heel grappig om mijn oude artikels terug te lezen en kijken. Er zitten echt slechte foto’s tussen af en toe maarja, dat hoort er bij toch! Zo zie je de vooruitgang ;)

5 thoughts on “5x grappige zoektermen #1

  1. Femke

    Haha wat een grappige zoektermen, leuk! EN wat flauw dat mensen je lakkunsten zo lelijk vonden haha, maar ook wel weer grappig

    liefs,
    Femke

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

