Winter beauty tag

IMG_4851
Top 2 beauty essentials – als eerst iets voor je lippen want anders zijn mijn lippen zó droog! Ik gebruik altijd lippenbalsems alleen na een tijdje werkt dat niet meer dus ik heb liever Vaseline. Ook handig voor droge plekjes op je gezicht :) En als tweede een goede conditioner voor m’n haar, want dat word ook droger in de winter.

Top 2 winter essentials – Warme schoenen! Of van die heerlijke cozy socks (ja die draag ik ook gewoon in mijn schoenen – zolang je ze niet ziet). Mijn voeten worden namelijk heel snel koud. En dan als 2e handschoenen, want mijn handen worden ook heel snel koud. In de herfst en het begin van de winter (als het nog niet heel koud is) draag ik van die dunne handschoenen en als het dan echt koud word dan pak ik m’n hele dikke handschoenen erbij.

What shoes do you tend to wear the most in the winter? – Toch wel laarzen denk ik. Ik heb nu leuke enkellaarsjes van de Primark die ik veel draag. Verder blijf ik ook altijd gewoon sneakers dragen omdat die heel lekker zitten, al moet ik dan wel warme sokken aandoen haha.

IMG_4932
Favourite winter accesory – mutsen! Ik vind die er altijd zo leuk uit zien :) Deze hierboven is van de Action en heeft zo’n leuk bolletje!

IMG_4948
Favourite winter nailpolish – deze vind ik echt heel moeilijk. Ik zou wel voor een liquid sand lakje gaan omdat ik die het allermooist vind maar ik heb geen idee welke dan haha, ik heb echt veel liquid sand lakjes. Ik vind Maybelline Rosy Rosettes (foto) heel mooi, maar eigenlijk alle liquid sand lakjes die er bestaan vind ik mooi dus ja.

Hot cocoa or apple cider? – WARME CHOCO. Haha makkelijkste vraag tot nu toe. Ik hou echt van warme choco, vooral met marshmallows en candy canes :)

IMG_4698
Favourite winter candle – Cashmere van de Primark! Maar alle appel kaneel geuren vind ik ook heerlijk, dat ruikt zo lekker warm.

Snowboarding or skiing? – Nou, ik heb beiden nog nooit gedaan maar snowboarden lijkt me leuker (en moeilijker).

Have you ever gone iceskating? Are you any good or do you fail miserably? – Ik kan wel schaatsen maar ik kan niet van die hele snelle rondjes (want dan ben ik bang dat ik val, haha, ik probeer het altijd wel).
Winter 2010 216
Does it snow where you live? – Nu niet helaas – ik wilde zo graag een witte kerst – maar het kan in ieder geval wel :) Vorig jaar hadden we sneeuw yaayy.

Have you ever made a snowman? – Ja, vroeger toen ik klein(er) was. Ik vond dat altijd heel leuk om te doen dus dat deed ik zodra ik de kans er voor kreeg! Alleen ging ik daarna wel weer naar binnen omdat ik het veel te koud vond, haha.

WP_002668
What’s your favourite winter treat? – Tja ik denk dat ik dan toch moet gaan voor warme choco met candycanes, slagroom en marshmallows (ook al zou ik dat ook in de zomer drinken als ik er de kans voor kreeg). Of thee, want thee is ook heel lekker.

Do you have anything fun planned this winter? – Niet per se, maar ik ben in deze vakantie gezellig met vriendinnen naar de Primark geweest en heb een heleboel dates gehad met mijn bed dus ik vond het wel geslaagd ;)

Ik heb deze tag overgenomen van Esmay (daar haal ik eigenlijk altijd mijn tags vandaan haha, zij doet altijd erg leuke!). Hoe is jullie winter tot nu toe?

One thought on “Winter beauty tag

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

