Interieurinspiratie #1 | Beige, bruin, grijs & lichtblauw/turkoois

interieurinspiratie beige bruin grijs blauw
De combinatie van natuurlijke kleuren als grijs, beige en bruin met lichtblauw/turkoois vind ik op dit  moment heel erg mooi. Mijn stijl qua kleuren en kleurcombinaties verandert heel vaak dus daarom dat ik er maar even ‘op dit moment’ bij zet. Eigenlijk is deze kleurcombinatie hetzelfde als wat ik nu op mijn blog heb, daar kwam ik na het maken van deze collage achter (nee maar echt). Ook vind ik de aztec print en uilen nog steeds heel erg leuk, wat ook wel uit deze collage blijkt. Maar hoe cute is ‘Owl dry the floor’ en  ‘I’m a towl’?

Dit is hoe ik mijn huis zou inrichten als ik op dit moment een eigen huis had – of als ik dit huis zou mogen inrichten naar mijn smaak :). Natuurlijk kleuren als basis, waarschijnlijk ook veel hout. Wat ik mooi vind is bijvoorbeeld zo’n soort tafel. Een crèmekleurige of bruine bank met heel veel dekens. Ik <3 dekens. Ik heb er ook twee in de collage gestopt maar ze zijn gewoon zo heerlijk als je voor de tv zit! En dan, last but zekurrr not least, lichtblauw (of turkoois maar ik denk dat ik lichtblauw toch het mooist vind) als accentkleur die terugkomt op 1 muur en in accesoires.

Alle spullen komen van de webshop van H&M, want ik weet eigenlijk niet zo veel andere webshops met leuke interieurspulletjes behalve Xenos en Ikea. Ik vind het heel erg leuk om door het assortiment van webshops te scrollen en een wishlist (of een collage zoals deze!) te maken dus als jullie het leuk vinden om dit soort posts te zien, laat het me dan weten in een reactie! En je kunt natuurlijk ook suggesties doen voor nieuwe kleurcombinaties. Hoe zou jij je huis op dit moment inrichten?

One thought on “Interieurinspiratie #1 | Beige, bruin, grijs & lichtblauw/turkoois

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

