Nieuw haar!

voor & na nieuw haar
Donderdag ben ik naar de kapper geweest en deze keer liet ik er heel stuk afknippen, echt een heel stuk. Het komt net onder mijn schouders (om te vergelijken: voor mijn knipbeurt kwam het onder mijn schouderblad).

<- de foto hier links was ook nog van ‘voor’. Ik moet ‘m nog veranderen, maar zo kun je wel zien hoe mijn haar eerst was. Lang, met blonde puntjes!

Ik ben er heel blij mee, het is weer eens wat anders en het is zoooo veel minder werk! Mijn haar was namelijk droog aan de onderkant waardoor ik er heel veel producten in stopte. Nu is dat niet meer nodig + mijn haar droogt veel sneller! Het is nog wel even dik, maar ja dat is natuurlijk ook positief (ik ben heel blij met mijn haar hoor, maar soms is het gewoon net iets te dik en net iets te veel).

PS Als je op mijn foto klikt in de sidebar ga je naar een random artikel op mijn blog, zo kun je makkelijk oudere artikelen lezen :) Ik heb er nu 338 blogposts op staan, dus daar ben je wel een tijdje zoet mee ;)

8 thoughts on “Nieuw haar!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

