Guess Girl Belle

IMG_5051
Ik was wel weer toe aan een nieuw parfum vond ik zelf, aangezien ik er niet zo veel heb. Ik kwam een aantal positieve reviews tegen van de Guess Girl geuren, maar toen was het alleen nog kiezen tussen Guess Girl & Guess Girl Belle. Guess Girl Belle is iets zwaarder en ik heb eigenlijk alleen maar zoete geuren dus die keuze was snel gemaakt (en mijn naam is IsaBEL dus ik voelde me meteen aangetrokken tot Guess Girl BELle ;)).

IMG_5045
Guess Girl Belle komt in een mooi paars doosje met een grote gouden G erop. De flacon is mooi, met een paarse bloem als dop en een mooi gouden randje.

Guess Girl Belle EdT 30 ml – 33,- (Douglas)
Guess Girl Belle EdT 50 ml – 43,- (Douglas)
Op dit moment zijn ze trouwens afgeprijsd voor 29,70 euro en 38,70 euro.

IMG_5053
”Guess Girl Belle is de verwezenlijking van het onweerstaanbare en mysterieuze van vrouwelijke verleiding. De bloemige en fruitige geur is overweldigend. De topnoten van Belle zijn aardbeien die lieflijk flirten met roze champagne. Verleidelijke pioenblaadjes, Arabische jasmijn en viooltjes vormen het hart van de geur. De basis wordt gevormd door Australisch sandelhout, musk en vanille.”

Nou klinkt heerlijk toch? Ik vind ‘m ook erg lekker! Het is een vrij bloemige en fruitige geur met een lekkere warme ondertoon.

Topnoten: Roze champagne, golden delicious-appel, bessen
Hartnoten: Roze pioenroos, Arabische jasmijn, viooltjes
Basisnoten: Australisch sandelhout, musk, vanille

IMG_5041
Guess Girl Belle is een lekkere geur voor iemand die van warme zoete geuren houd. Het is niet echt een geur voor de lente of zomer, juist wel winters maar niet echt zwaar, dus je kunt ‘m als ‘jongere’ makkelijk dragen :)

Wat voor geur draag jij het liefst?

3 thoughts on “Guess Girl Belle

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

