Waarom was 2013 een goed jaar voor mij?

Omdat…

– Het goed gaat met le blog, ook al heb ik nog wel moeite met het combineren van school en bloggen. Maar ik heb er heel veel vertrouwen in dat het volgend jaar helemaal goed komt! En het blijft mijn lievelingshobby :)
– Ik een heleboel leuke nieuwe vrienden gemaakt heb dit jaar. Niet alleen op vakantie, of op uitwisseling (ook een goed puntje) maar ook ‘gewoon’ op school.
– Ik leerde veel dit jaar. Ik kan geen specifieke dingen opmerken maar ik weet dat het zo is. Gewoon al door hoe ik eerst op dingen reageerde en nu. Aangezien ik nog jong ben groei ik veel en om dat te merken is echt heel erg leuk!
– Er een heleboel leuke liedjes en bands zijn die ik (her)ontdekt heb. Bijvoorbeeld OneRepublic, Ellie Goulding en Avicii.
– Ik ‘eindelijk’ een opleiding heb die ik écht graag wil doen. Het is de opleiding forensisch onderzoek aan de HvA. En ja, het is een hele populaire opleiding op dit moment en er wordt geloot maar ik wil het zo graag dat ik dat niet eens erg vind. En het is ook geen universitaire opleiding maar ik denk dat ik dat juist wel fijn vind. Veel praktijk en dat vind ik heel leuk aan deze opleiding. Als je niet weet wat het is, het is een soort CSI alleen dan minder fancy ;)
– Ik over gegaan ben van 3 naar 4 vwo! Niet dat ik het heel moeilijk had ofzo, maar ik ben er toch gewoon blij mee. Dit is al een tijdje geleden maar ik wilde het er toch bijzetten – het gaat ten slotte over 2013.
– Jullie! Ik ben echt ontzettend blij met jullie :)
–  Nog een heleboel andere dingen die ik nu vergeten ben. Het was een leuk jaar!

Waarom was 2013 goed voor jou?

9 thoughts on “Waarom was 2013 een goed jaar voor mij?

  1. Esmée Lifestyle

    Klinkt goed en lekker positief! Ik ben zo blij dat ik ben begonnen met bloggen, ik heb eindelijk iets gevonden wat helemaal bij me past en wat ik heel erg leuk vind om te doen. x

    Reply
  2. mytroubelz

    Ik wil ook graag bloggen en goed schoolwerk presteren, maar als jij het kan wil ik het ook proberen. Sry voor de dubbele post! Daaaaggggg! xx

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

