Wishlist januari 2014

Wishlist januari 2014
1. H&M Highwaisted broek
2. Brunotti schoudertas3. Converse sneakers4. 88 warm palette5. H&M rokje6. Canon 600D7. Canon 50mm lens.

Wensen hebben we allemaal, toch? En aangezien ik ‘sparen’ niet als goed voornemen heb kan ik wel wat extra geld uitgeven (grapje hoor). Ik heb een paar items verzamelt die ik heel leuk vind en graag met jullie deel.

Numero uno; een highwaisted broek. Ik vind zo’n broek echt heel mooi staan en wil er al een tijdje een, maar heb nooit een mooie kunnen vinden. Deze van H&M voldoet wel aan mijn eisen en kost 39,95 (voor de geïnteresseerden).

Dan hebben we een tas van Brunotti. Mijn huidige handtas is zwart en al 2 jaar oud – maar nog niet kapot dus ik gooi ‘m zeker nog niet weg – en ik wilde eigenlijk wel graag een bruine tas, in plaats van zwart. Zo kan ik een beetje afwisselen en kijken wat beter staat bij welke outfit. En ik ben gek op aztec-print dus toen ik deze zag in een winkelcentrum bij mij in de buurt, stond hij meteen op m’n wishlist! :) Deze kost 44 euro.

OH EM GIE. Deze zijn zoooooo leuk. Tot nu toe heb ik alleen maar zwarte allstars gehad en een paar neppe van Primark in het donkergroen, maar ik wil voor de lente/zomer graag witte. Dit is een speciale, wit met een roze binnenkant en een heleboel van die ‘lipjes’ in heel veel kleuren! Dit is echt een typische schoen voor mij, haha. Prijs: 49,00 euro.

Dan hebben we de eerste beauty wish, het 88 warm palette. Ik twijfel eigenlijk wel of ik deze moet kopen aangezien hij best wel veel ruimte inneemt. Maar aan de andere kant heb je dan wel 88 kleuren, dus het is wel een mooie basis. Ik weet het nog niet. Hij kost (via de link onder de afbeelding) 5,99 dollar.

Rokje! Ik begin steeds meer rokjes te dragen (sinds dat ik een rokje kocht bij Brandy Melville) en deze rokjes (skaterskirts) van de H&M zijn heel erg fijn van kwaliteit en dit boemetjesmotief vind ik wel heel leuk voor de lente/zomer! Ik heb er nu eentje in het bordeaux en die bevalt ook heel goed. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, 14,95.

En toen kwamen we al weer bij nummer 6! Nummer 6 en 7 horen een beetje bij elkaar maar ook weer niet, dus ik heb ze toch maar apart gedaan. Op mijn wishlist staat namelijk de Canon 600D. Een spiegelreflexcamera. Je zult misschien denken ‘maar je hebt toch al een spiegelreflex camera?’ Ja, ja dat klopt. Maar deze heeft een uitklapbaar scherm en dat is toch wel heel erg handig met filmen of outfitfoto’s maken. Ik vind het een beetje overdreven om ‘m nu al te kopen aangezien ik mijn 1100D pas een jaar heb maar misschien ooit, als het tijd is voor een upgrade.

Last but not least, een lens voor mijn camera. Dit is de 50 mm lens met vast brandpunt en is handig voor productfoto’s omdat het diafragma laag is (dus onscherpe achtergrond). Gewoon een klein wensje, dat het maken van mooie productfoto’s nog wat makkelijker maakt :) Voor als ik eens geld over heb, haha. Deze kost 115 euro.

Dat was mijn wishlist! Wat staat er op jouw wishlist?

4 thoughts on “Wishlist januari 2014

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

