#iespiration pre-spring & early Valentines day!

Untitled
Well, not yet.

Jaja jongens, de winter is al weer bijna voorbij. Oke, misschien is dat iets té optimistisch maar tegen de tijd dat het januari is en Valentijnsdag weer in de buurt komt (nog anderhalve maand maar ja, bijna!) heb ik al weer helemaal zin in de lente en zomer (ook al duurt het nog 2,5 maand…). Misschien komt het ook door alle leuke lentecollecties die al weer uitkomen, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg want ik hou van de lente! En ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik, of dat ik jullie kan overtuigen met dit artikel.

Trouwens, ik zal niet te veel valentijnsdag-achtige plaatjes toevoegen maar gewoon een paar, want het is ook leuk om dingen met je familie/vrienden te doen met valentijnsdag!

wear your shoes and walk like a princess.

flowers

Countless flaws, those are what made her beautiful | via Tumblr

Spring outfit

daisies

follow xkawaiix | tumblr & weheartit

Paris

Fashion tumblr

<3

Candy Heart Nails Products Used: - Bottom... - PsychoRen Makeup | via Tumblr

Interesting and Funny Approach to Saint Valentine’s Day | Founterior

Untitled

Moon
Kunnen we even een moment stil staan bij hoe mooi deze foto is? Oh em gie.

Spring

Outfit

ℳ | via Tumblr

Macarones

Hearts and crosses

awn | via Facebook

Spring

Sun | via Tumblr

pink_ and_ love

<3

Nails

Cute

sweathearts candies<3

Set

Een heleboel bloemetjes en lichte kleuren later… Oh, wat hou ik toch van de lente. Ik denk toch wel dat dat mijn favoriete seizoen is, maar ik vind de andere seizoenen ook wel wat hebben, haha. Ik hoop dat jullie nu ook zin hebben in de lente – maar niet té erg want de winter is ook leuk! Nu nog hopen dat we even sneeuw krijgen, gauw wat mooie foto’s maken en dan op naar de lente! Wat vind jij? ;)

PS. Wat zouden jullie vinden van een sieradenstash video?

Afbeeldingen via weheartit.com

One thought on “#iespiration pre-spring & early Valentines day!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

