The Beautyblogger Tag

Ik zou mezelf niet snel een beautyblogger noemen, maar omdat ik ook deels over beauty schrijf en ik de vragen van deze tag wel leuk en vernieuwend vond (ik heb nog amper tags gedaan met deze vragen) wilde ik ‘m toch doen! Ik heb deze tag overgenomen van Jhemyla. Happy sunday :)

1. Is je haar stijl of gekruld van zichzelf? Nou, soms is mijn haar stijl en soms is het gekruld (en nee, dat komt niet door de stijltang of krultang!). Mijn haar is denk ik stijl met een slag en krullen vanaf mijn schouders (als mijn haar lang genoeg is).

2. Verf je je haar zelf of laat je dit bij de kapper doen? Mijn haar is op dit moment niet geverfd maar als ik het in één kleur verf doe ik het zelf (misschien met behulp van mijn moeder) en als ik iets moeilijks wil (haha… ik, moeilijk? nevah.) zoals highlights dan zou ik naar de kapper gaan. Voor bleken ook trouwens.

3. Draag je altijd make-up? Nee, ik ben niet iemand die nooit zonder make-up de deur uit gaat ofzo. Ik draag meestal niets maar anders heb ik mascara op (en m’n wenkbrauwen gedaan maar dat doe ik wel vaker – sowieso wenkbrauwgel want die van mij blijven anders echt niet goed zitten).

4. Hoe lang ben je bezig met je make-up? Ik denk 5 minuten aangezien ik heel weinig make-up gebruik. Maar als ik een full face zou doen denk ik een kwartier of langer (ligt er aan hoeveel tijd ik heb, ik vind het leuk om er de tijd voor te nemen namelijk).

5. Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen? Eerst mijn ogen want dat is de ‘basis’ en dan bedenk ik me dat ik nog wel iets kan ‘toevoegen’ zoals bijv. lipgloss.

6. Hoe vaak lak je je nagels? Gemiddeld denk ik 2/3x in de week. Mijn nagellak chipt wel snel alleen ik heb geen zin om zo veel geld uit te geven aan Sensationails of andere gellak ‘at home’. Ik vind het wel leuker om gekleurde nagels te hebben dan blanke, maar dat heb ik ook nog vaak genoeg omdat mijn nagels het anders niet zo leuk vinden (ik moet ze echt vaker insmeren met nagelriemcreme).

7. Lak je je teennagels ook in de winter? Nee dat doe ik niet want ik vind het niet nodig, niemand ziet ze. Hoogstens met gym, maar dan heb ik toch snel al weer andere sokken aan ;)

8. Wat is je favoriete parfum? Op dit moment is dat Guess Girl Belle (review)! Ik vind het een hele lekkere geur en hij is ook vriendelijk voor je portemonnee!

9. Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen? Hier komt het levensverhaal hoor, jongens! Ik wilde graag een blog beginnen dus ik een blog maken. Maar toen kwam ik voor het grote dilemma te staan ‘Welke naam?’ en ik wist het niet. Ik wist het echt niet. Uiteindelijk heb ik een heleboel verschillende namen gehad en ook een heleboel verschillende blogs. Van dingen al Iesss, Ieslab (als je het husselt krijg je weer Isabel) en 100% Isabel tot Tijgerlelie (dat was deze blog haar oude naam) en Coloured Future. Zoals je ziet hadden de namen met mijn naam er in toch wel de overhand – ik wilde dat ook graag omdat ik het persoonlijk wilde houden.

10. Lees je de comments op je artikelen? Yes, yes I do. Met een heleboel plezier. Mijn hart maakt elke keer een sprongetje als het bericht-icoontje op wordpress oranje is. Ik vind het heel erg leuk om jullie comments te lezen en ook te antwoorden als jullie vragen hebben of opmerkingen waar ik op kan reageren!

Heb jij zelf ook een blog? Waarom wel/niet? Als je deze tag voor je eigen blog/youtube wilt overnemen: ga je gang!

7 thoughts on “The Beautyblogger Tag

  1. dramaqueen9222

    Heel leuk om te lezen! Ook van de naam van je blog ;) Altijd leuk hoe mensen daar op komen. X

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

