Mini persoonlijke update + enquete & social media!

Hoi allemaal, het is al weer weekend! Ik ben er echt heel blij mee, lekker een beetje uitslapen maar daarnaast heb ik maandag en dinsdag wel toetsweek (3 toetsen) en de week daarna weer 2 toetsen, scheikunde en natuurkunde (moeilijk!). En omdat ik mijzelf als doel heb gesteld voor Engels een 8 te halen, moet ik het toch wel even goed oefenen :) Maar ik heb er vertrouwen in dat het lukt! Engels is namelijk een vak waar in ik best wel goed ben, nederlands is een tekst en voor maatschappijleer moet ik wel wat meer leren maar het meeste is wel iets dat mij redelijk interesseert dus ik vind het dan niet zo erg om er voor te leren.

Dan het tweede onderwerp, enquête! Misschien heb je ‘m al gezien en misschien ook niet, maar in de sidebar hiernaast staat een (hele korte) enquête. Er zijn nu pas 2 stemmen en ik zou graag willen dat het er iets meer werden, zodat ik kan zien wat jullie leuk vinden om te lezen. Want ik blog natuurlijk niet alleen voor mijzelf, maar ook voor jullie. Je doet me een heel groot plezier als je ‘m invult, dankjewel!

En dan social media. Ik wilde jullie even laten weten dat jullie mij op verschillende social media kunnen volgen en daarmee makkelijk worden geupdate als er iets nieuws op mijn blog staat en ik vind het leuk om meer interactie te hebben met jullie! Bloglovin’ is heel handig om elke dag te zien welke nieuwe artikels er zijn, twitter voor persoonlijke updates én nieuwe artikels of leuke tips en Instagram voor een heleboel persoonlijke stuff! Je kunt natuurlijk ook nog op de contactpagina kijken voor meer social media :)

Hoe gaat het met jullie school?

2 thoughts on “Mini persoonlijke update + enquete & social media!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

