Photographs (of the week) #10 Mutsenweer & kort haar

Camera

Afbeelding via wehartit.com

Ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan (dit was de laatste) maar ik vind dit soort blogposts wel erg leuk, dus ik besloot om het toch maar weer te gaan doen! Dus vanaf deze week weer foto’s van wat ik gedaan heb in het artikel Photographs. Happy Sunday!

WP_002683
Zaandam! Wat een enorm leuk stadje is dit toch. Ja, ik ben naar de Primark geweest! Ik ging verjaardagscadeautjes shoppen voor mezelf, haha. Voor degene die ook al in Zaandam zijn geweest: hoe leuk is dat hotel!?

WP_002684
Broodje eten bij de Hema. Ik heb ook een notitieboekje gekocht, van karton met roze en blauwe details. Hij is heel mooi, van binnen & buiten.

WP_002690
Verjaardagscadeau! Ik was jarig op 16 december trouwens, voor als je dat niet wist. Want zo lang heb ik al geen diary meer gedaan! Dit is een doos met 50 smaken jelly beans. En ik hou van jelly beans dus dit was een leuk cadeau!

WP_002707
Spotify, my latest obsession. Heel handig, alleen jammer dat er steeds een reclame is van ‘Spotify nu gratis op je mobiel.’ maar dat dat dus niet werkt op mijn mobiel. Hier luister ik trouwens naar Counting Stars, leuk liedje!

WP_002712
Mijn kersttrui met creepy kerstman. Van Primark, uiteraard.

WP_002721
Dit is wat je doet als je je verveelt in de auto en je ziet 11:11 staan.

WP_002732
Ik had een kerstboombroodje en ging ‘m versieren. Hihi. Ik ben best trots op het resultaat…

WP_002734
“Wat denk je van deze pose? Ik noem het de ‘starende kat’.”

WP_002782
Ik maakte speculaas en zette mijn naam er op.

WP_002783
En uiteindelijk zag het er zo uit! Het was heel lekker :)

WP_002808
Snoep! Dit is een raar soort snoep, het is wel lekker alleen dat groene aan de zijkant niet zo. Ik heb geen idee wat het is maar m’n moeder had het gekregen op haar werk.

WP_002838
Prachtige vuurwerkfoto, vind je ook niet?

WP_002857
Kort haar! Ik vind wel dat ik er een beetje moe uit zie op deze foto.

WP_002866
Meer snoep! Dit is echt heel lekker, het zijn van die zure snoepjes.

WP_002872
Remona zat in mijn schooltas. Typisch geval van ‘If it fits, it sits’.

WP_002889
Regen. Ik kijk wel blij maar dat was ik niet… ;)

WP_002890
Ik had eerste uur vrij dus ik kon in het licht fietsen, dat vind ik altijd wel heel fijn. Hier ging de zon net op.

WP_002891
MINIMARSHMALLOWS. Deze zijn echt awesome. Ik wilde ze al heel lang maar nog nooit ergens gevonden, tot nu. Bij zo’n winkel (een beetje als de Action, maar dan alleen met eten) waar alles op = op is. En ik had mijn galaxybroek aan!

mutsen
En heel leuk nieuws: ik heb deze twee mutsen gewonnen bij Renate! Ik vind ze enorm leuk en als het goed is komen ze binnen kort :D

Dit was weer een inhaalslag op Photographs van de afgelopen tijd, dus wel meer dan 1 week haha! Maar goed, hoe was jouw week?

11 thoughts on “Photographs (of the week) #10 Mutsenweer & kort haar

  1. Femke

    mmm, wat zie ik veel lekker eten hier!
    Die doos met jellybeans is echt een vet leuk cadeau, ik ben echt benieuwd hoe al die soorten smaken haha!

    liefs,
    Femke

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

