Gewoon niet tag

Op Lenette haar youtubekanaal zag ik deze tag, de ‘gewoon niet’ tag. Bij mij en mijn vriendinnen is ‘Gewoon niet’ echt een soort begrip dus het leek me wel erg grappig om te doen! Ik vertel dus wat ik ‘gewoon niet’ vind kunnen over een bepaald onderwerp.

Eten – Eén ding dat ik écht niet lust is drop. Ik heb het al heel vaak (2x) geprobeerd en ik vind het écht heel vies. En spijs en van die ‘standaard’ kindersnoepjes als gummy bears vind ik ook niet zo lekker. Niet vies, maar ik snap gewoon niet wat anderen er zo lekker aan vinden. Geef mij maar zure matten. (kokos lust ik ook niet, zie geuren)

Muziek – Ik vind de meeste muziek wel leuk eigenlijk, alleen ik luister niet veel Nederlandse muziek, daar hou ik gewoon niet zo van. Net als muziek dat ‘gewoon goed klinkt’ maar een belachelijke tekst heeft – Blurred lines –. Gek genoeg kan ik dat soort liedjes in de zomer meer waarderen als in de winter.

Kleding – Iedereen mag dragen wat diegene wilt, dat vind ik heel belangrijk maar wat ik zelf nooit zou dragen zijn leggings als broek. Ik draag ze wel, maar dan met een rokje/broekje of lang shirt over heen. Van mij mag je het dragen als je het mooi of leuk vind, maar ik zou het zelf niet doen. Verder heb ik net echt iets, want ik kan altijd iets dat ik nu niet leuk vind later wel leuk gaan vinden natuurlijk.

Geuren – Kokos. Ik hou echt totaal niet van kokos. Niet in eten, niet in drinken en niet qua geur. En verder vind ik niet een speciaal iets heel vies, maar ik hou niet zo van hele sterke parfum.

Seizoen – Lente is mijn favoriete seizoen en ik heb niet echt een hekel aan een bepaald seizoen ofzo maar in de winter en herfst is het altijd zo koud… Alleen dan heb ik nog liever de winter, want herfst heeft veel te veel regen en dat is niet leuk als je naar school moet fietsen.

YouTube – Ik heb niet echt iets op YouTube dat ik niet vind kunnen ofzo, net als met kleding mag je ook videos maken als je wilt! Alleen accounts waarmee mensen expres overal vervelende reacties op gaan geven vind ik niet kunnen, kritiek mag maar reacties als ‘jij bent stom’, daar hebben jij en de youtuber beiden niks aan.

McDonalds – Alles… Ik eet er wel eens maar ik doe het liever niet, ik vind het niet zo’n fijn gevoel geven (te vet ofzo, ik weet niet). Maar milkshakes en ijsjes zijn er wel heel lekker!

Personen – Arrogante personen die zich beter voelen dan anderen, I guess?

Bekend persoon – Lorde. Ik vind haar muziek op zich wel leuk maar ik vind het best vervelend dat ze zo heel erg haar mening moet geven. Het hebben van een mening is goed maar ze brengt het echt op een vervelende manier – vind ik – dus daarom vind ik haar niet zo geweldig. Niet dat ik haar haat ofzoiets maar ik heb niet veel beroemdheden die ik niet echt mag dus tja. No offence als je fan bent hoor!

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden, hij is vrij persoonlijk door de meningen die gevraagd worden. En, wat vind jij?

7 thoughts on “Gewoon niet tag

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

