Hema Soft Eyeliner

IMG_5370
Eyeliner heb je in heel veel verschillende kleuren en soorten. Met een los kwastje, met een ‘ingebouwd’ kwastje of een stiftje, zoals de Soft Eyeliner van Hema. Budgettopper of toch maar niet? Ik test ‘m voor je!

IMG_5370
De eyeliner komt zonder extra verpakking er om heen. Scheelt weer karton, plastic & gedoe maar is wel minder hygiënisch (er kan natuurlijk altijd iemand getest hebben). De verpakking is zwart met witte letters. Simpel, ziet er mooi uit en niet heel goedkoop, al verteld het lettertype en het ‘Hema’ logo een heel ander verhaal.

IMG_5373
De eyeliner heeft een goede punt, niet te hard maar wel stevig genoeg om er een mooie lijn mee te trekken en houdt fijn vast. Ook al kun je niet zo goed met eyeliner omgaan (oefening baart kunst, trouwens).

IMG_5360

IMG_5361
Dit is wat ik er van gemaakt heb (op mijn linkeroog). Ik gebruik echt nooit eyeliner dus ben er ook niet goed in, maar zelfs ik vond ‘m makkelijk in gebruik – na wat gestuntel bij mijn rechteroog, haha die wil je echt niet zien –. Mijn wing is trouwens wel echt prachtig gelukt ;)

IMG_5376
Zoals je ziet is ‘ie goed zwart en kun je er zo wel dunne als kringellijnen mee trekken (haha). Ook dikke eyeliner en abstracte vormen (of hartjes) is mogelijk, laat uw innerlijke eyeliner-kunstenaar naar boven komen.

IMG_5372
Ik vind het een goed eyeliner! Hij is mooi zwart, je kan er goed lijntjes mee trekken en eigenlijk is het gewoon een prima basic eyeliner. Hij blijft ook heel goed zitten, ik krijg de swatches namelijk niet van mijn hand af zonder zeep en heel wat wilskracht. Dus een regenbui overleeft ‘ie, zolang je niet in je ogen gaat wrijven. Echt wel een goede eyeliner! En dat voor 3,50 euro.

Gebruik jij vaak eyeliner? Zo ja, welke soort?

8 thoughts on “Hema Soft Eyeliner

  1. Femke

    Wauw, deze ziet er fijn uit :) Ik ben echt een drama met eyeliner helaas, het is echt heel erg :(

    liefs,
    Femke

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

