First things tag

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker word. Het eerste wat ik doe is uiteraard mijn ogen open doen en dan kijk ik hoe laat het is (en hoe lang ik maximaal nog mag blijven liggen, hihi).

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat. Ik ga niet naar de sportschool maar ik doe Blogilates (als ik dat ga doen kleed ik me altijd eerst om en ga dan naar youtube) :).

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school. Mijn (mega ultra giga zware) tas droppen!

Carro modelo

Eerste auto. Ik weet niet meer wat mijn eerste auto was maar ik weet nog wel dat ik ooit een hele coole trekker (wat ziet dit woord er eigenlijk raar uit, maar in mijn uithoek van dit land noemen ze het ‘trekker’ niet ‘tractor’)  heb gehad op een camping in Denemarken. Daar heb ik een heleboel mee gespeeld vroeger!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding. Mijn eerste ongeluk (en enige) ongeluk was op weg naar vakantie. We waren op een brug in een land (ik weet niet meer welke) en er was een vrachtwagen met een zeil dat er af vloog en op de weg belandde waardoor alle auto’s moesten stoppen. Maar de auto achter ons had het niet door doordat de vrouw (niet achter het stuur) aan het bellen was en de man (wel aan het stuur) zich er mee bemoeide en dus te laat zag dat wij remden en ons aanreed. Ja, heel levensverhaal maar dat was het dus.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was. Ik ga er vanuit dat dat prinses was, maar ik wilde ook wel eens juf of kapper worden.

Eerste keuze qua drinken. Ehm, deze is wel lastig omdat ik gezonder wilde gaan eten/drinken maar ik denk dat mijn lievelingsdrankje nog steeds een coca cola vanille is. Niet gezond, maar wel lekker!

icecream
Eerste keuze dessert. Citroenijs! Bij de pizzaria bij mij in de buurt heb je heerlijk citroenijs, met slagroom en geserveerd in een (bevroren) citroenschil. Heel erg lekker!

Eerste liedje dat in je opkomt. Counting stars van OneRepublic!

Eerste grote aankoop. Mijn iPod Touch (3 geloof ik, hij is heel oud). Ik spaarde vroeger altijd ‘gewoon’. Ik had toch niks om te kopen en als ik dan een keer iets wilde, kon ik het sowieso kopen.

Eerste baantje. Bollen pellen bij de boer! In de zomervakantie, omdat ik anders toch niks zou doen ;)

Eerste keer in het vliegtuig. Ik heb nog nooit gevlogen, we gaan namelijk altijd met de auto overal heen. Maar ik hoop dat het er toch snel aankomt, het lijkt me geweldig om te vliegen.

Wanneer was de eerste keer dat jij mijn blog bezocht?

7 thoughts on “First things tag

  1. Rosebird

    Leuke tag! Ik denk dat iedereens eerste auto, een speelgoedauto is ;p. En vandaag was de eerste keer op jouw blog :).

    Reply
    1. Isabel Post author

      Haha ja, dat denk ik ook, maar ik heb nog geen echte auto dus vandaar ;) Nou wat leuk dat het je eerste keer is, welkom! :D

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

