Photographs of the week #11 Toetsen & Starbucks

Love

Via Weheartit.com

Ook deze week heb ik weer foto’s gemaakt! Het zijn er wel iets minder (deze keer is het wel echt van een week) maar ik hoop dat jullie het als nog leuk vinden! Veel plezier met kijken/lezen.

WP_002907
The Blacklist!!! Mijn nieuwe lievelingsprogramma :) Wie van jullie kijkt dit ook?

WP_002914
Ik moet nog steeds wennen aan m’n nieuwe haar, maar ik vind het steeds leuker.

WP_002916

WP_002918
Nog een keer bedankt voor de mutsen Renate! (ik won een winactie!)

WP_002923
Het is een helemaal niet scherpe foto van Remona! Yaay!

WP_002924
Ik reviewde een eyeliner en liep de rest van de dag met een leuke tekening op mijn hand. Je bent een beautyblogger of je bent het niet, toch? ;)

WP_002927
Snoepjessss! In de vorige Photographs heb ik laten zien dat ik deze voor m’n verjaardag kreeg, nu ziet ‘ie er zo uit. Veel zijn er nog maar 1 (omdat ik ze niet durf op te eten) maar ook veel vind ik totaal niet lekker (zoals drop, popcorn met boter en eentje met chili – veel te heet) dus die moet ik maar door iemand anders laten opeten, haha!

WP_002930
Met de trein naar Amsterdam! Dit was zaterdag, ik ging naar de open dag van de HvA (nee ik ga nog niet studeren, maar ik wilde graag bij een opleiding kijken). En de opleiding die ik heb bekeken (Forensisch Onderzoek) vind ik echt super leuk en wil ik heel graag doen. Ook is er verteld dat als je een 7,5 gemiddeld (of hoger) staat op je examen dat je dan automatisch aangenomen word (het is een numerus fixus). Ik denk niet dat het me gaat lukken om een 7,5 of hoger te halen gemiddeld met mijn vwo eindexamen, maar proberen kan geen kwaad!

Verder was het nogal een drukke dag, ik ben nog op de verjaardag van mijn opa geweest (die werd gisteren 78 jaar) en heb daar een heleboel mensen gezien die mij nog kenden van toen ik nog een dwerg was, heel grappig! We hebben best wel een grote familie, maar dan verder weg zeg maar (achternichten en dat soort dingen) en daar heb ik dus weer een groot deel van gezien, heel erg leuk.

WP_002931
3 op een rij! Waar wij (ik en mijn vader) gingen zitten in de trein stond nog een Starbucks beker dus toen hebben we onze lege bekers er naast gezet (de prullenbak zat vol). Ik had een White Hot Choclate en mijn vader had een Hazelnut latte, voor als je het wilt weten :) Beiden erg lekker!

En dat was dan mijn week al weer, met als hoogtepunt toetsen ;) Hoe was jouw week?

5 thoughts on “Photographs of the week #11 Toetsen & Starbucks

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

