Happy Challenge: Wat zijn jouw waarden?

Happychallenge-sidebar
Opdracht 1 van de Happy Challenge: Welke drie waarden horen bij jou? Welke staan centraal in jouw leven, welke waarden vind je het belangrijkste? Het is belangrijk dat je er niet tien kiest, focus je op de aller-belangrijkste.

Klik hier als je nog niet weet wat de Happy Challenge is.

Het is meteen een moeilijk opdracht, als je het mij vraagt. Het is heel persoonlijk en gewoon lastig om te beantwoorden. Ik heb er wel eens over na gedacht en weet ook wel wat ik belangrijk vind, maar de 3 waarden die bij mij horen… Pfoe. Maar toch ben ik uiteindelijk ergens op uitgekomen, haha.

Authenticiteit. Dit vind ik echt heel belangrijk. Ik vind het belangrijk om niet zo maar iemand te zijn en dat te laten merken.

Positiviteit. Ik vind mezelf wel heel positief. Natuurlijk niet altijd, maar over het algemeen ben ik heel positief en kan ik ook met de slechtste dingen er voor zorgen dat ik me wat beter voel, dat had ik vroeger niet maar ik ben erg blij dat ik dat nu wel heb.

Vriendschap. Dat ik iets voor anderen kan betekenen en ik ze kan helpen, maar dat ze mij ook willen helpen als ik dat nodig heb, ook al zal ik dat niet laten merken (dat weet ik nou eenmaal van mezelf).

Ik vond het best lastig om te doen, maar dit zijn toch wel de belangrijkste op dit  moment – denk ik.

Wat zijn jouw 3 belangrijkste waarden?

8 thoughts on “Happy Challenge: Wat zijn jouw waarden?

  1. Femke

    Heel leuk!
    Die van mij waren liefde, zorgzaamheid en innerlijke rust, waarom staat nog wel ergens op mijn blog haha :)
    Ik vind deze challenge zo leuk en om al die antwoorden te lezen!

    liefs,
    Femke

    Reply
  2. FeliciaRDS

    Ik denk dat die van mij zijn:
    1. Doorzettingsvermogen
    2. Vriendschap / familie
    3. Positiviteit

    Soms is het leven hard, maar doorzettingsvermogen laat je toch op dat punt komen waar je heen wilde. Een leven zonder vriendschap en familie, is een leeg leven. En door positief tegen dingen aan te kijken, word je gelukkiger. Een gelukkiger mens bereikt meer en wordt ouder :) (en het gaat rimpels tegen haha)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

