Mijn favoriete liedjes op dit moment #1

Ik luister echt heel veel muziek en ontdek ook vaak nieuwe liedjes (lang leve Spotify) die ik graag met jullie deel!

Dit liedje vind ik toch zo mooi hè! Ik hoorde ‘m voor het eerst op de radio. De tekst vind ik heel mooi, maar de muziek ook. Het klinkt gewoon heel goed, mooi en gevoelig.

Mooie tekst :) En kunnen we het gewoon even hebben over hoe hoog ze kunnen zingen? Niet alleen in dit liedje, maar gewoon in het algemeen. Echt niet normaal, ik kan dat gewoon niet halen. Ik vind de liedjes van One Direction altijd heel erg leuk als wat ‘langzamer’ zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Net als Story Of My Life en Summer Love.

Deze tekst is ook gewoon heel erg mooi, zijn stem ook en ik weet niet maar ik vind het gewoon een heel leuk liedje. Soms kan ik het gewoon niet goed uitleggen, haha.

En last, but not least, OneRepublic. Ik ben misschien een heel klein beetje fan ;) Leuk liedje, mooie tekst, goede muziek erachter… Tja compleet plaatje toch?

Er zitten niet echt up-tempo nummers ofzo tussen, ook al luister ik die wel. Dit zijn gewoon 4 van mijn favorieten die ik met jullie wilde delen! Ik luister heel veel verschillende soorten en stijlen muziek, haha. Dat zullen jullie de volgende muziekposts ook nog wel zien – als jullie het leuk vinden om te zien dan.

Welke muziek luister jij veel op dit moment?

8 thoughts on “Mijn favoriete liedjes op dit moment #1

  1. Fashiable | Nanne

    Ik vind zulke artikelen altijd zó heerlijk! Ik ben ook dol op het liedje van John Legend, volgens mij worden mijn huisgenoten een beetje gek in de tussentijd haha..

    Reply
  2. Lieke

    Leuke post! Ik vind ook al die liedjes erg mooi. Sowieso dat hele album van OneRepublic is geweldig! Counting Stars is mijn favoriet van dat album ;)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

