Peplum inspiratie

Ik wil heel erg graag een peplumtop, al een tijdje eigenlijk. Maar ik ben helaas de perfecte nog niet tegen gekomen! Misschien tijd om ‘m zelf te maken, aangezien jullie wel interesse hebben in DIY’s! Maar voor nu wat inspiratie qua outfits maar ook qua verschillende soorten die er zijn. Veel plezier met kijken!

.


Ik moet even zeggen dat ik deze heel erg leuk vind!

Peplum | via Tumblr

...

Dulce Candy | Fashion & Beauty Blog - Fashion Blogger

Nu ik al deze leuke outfits en tops zie wil ik er nog liever een. Heb jij een peplum top? Zo ja, van welke winkel/merk?

3 thoughts on “Peplum inspiratie

  1. beautyweetjewatjes

    Ik heb pas een peplum top gekocht in de new look. Ik draag hem supergraag met een skinny jeans om de outfit net iets meer te geven

    Reply
  2. Esmée Lifestyle

    Ik zou zo graag een peplum top willen, hij staat nog steeds op mijn must-have lijstje. Maar de perfecte top ben ik ook nog niet tegengekomen. Het lijkt me leuk om een DIY van jou te zien! :D x

    Reply
  3. Daphne

    Ik heb een witte (half kanten) peplum top! Ik verbaas me er alleen nog steeds over hoe weinig ik ‘m draag.. Valt lastig te combineren denk ik. Hij komt van een boetiekje genaamd ‘Joanne’s Store’ in Rotterdam! Liefs x

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

