Nivea Lip Butter Vanilla & Macademia

IMG_5387
Vroeger was het enige wat ik kende qua lipproducten Labello, lipstick was iets voor ‘oude mensen’ en andere merken bestonden niet. Nu weet ik wel beter! Na The Body Shop review ik nu een lip butter van Nivea, je hebt er vast al wel eens van gehoort.

IMG_5377
De lipbutter zit in een rond tinnetje (in de winkel ook nog verpakt in karton) in het thema van de geur, het ziet er leuk uit en je ziet weet meteen welke het is. Verder staat het logo er op, de naam en de ingrediënten op de achterkant.

Nivea lipbutter kost 2,99 euro en is te koop bij Kruidvat.

IMG_5389

IMG_5390
De substantie is fijn. Het is echt een soort boter, maar het is wel heel makkelijk uit te smeren en je hoeft ook niet heel veel moeite te doen om wat product op je vingers te krijgen. De geur is heel erg lekker! Het ruikt een beetje naar chocola,, heerlijk. Er zijn ook nog twee andere geuren, original en raspberry, voor als je niet van de geur van chocola houd. Voor in de winter vind ik ‘m heerlijk, maar ik denk dat ik ‘m in de zomer ook liever verwissel voor een wat meer fruitige geur.

IMG_5405
Het zijn kleine dingetjes, maar er zitten wel een paar nadelen aan deze lip butter. Ten eerste, hij is niet hygiënisch aangezien je er met je vingers in moet en er dan allemaal stofjes etc. achterblijven (en dat is alleen nog maar hetgene dat je kan zien!) en ten tweede zit er wel minerale olie in, dus als je dat vermijd dan is dit product niks voor jou.

IMG_5431

Ik vond dit wel een gave foto, ook al is ‘ie een klein beetje bewogen ;)

Ik vind het zeker een fijne lip butter! Hij verzorgt mijn lippen goed, laat velletjes verdwijnen (als je ‘m voor het slapengaan op doet en ‘s ochtends je ogen open doet zijn ze – in ieder geval zo goed als – weg) en ruikt héérlijk! Ik vind het wel jammer dat hij niet hygiënischer is, maar dat is toch altijd lastig bij lipproducten.

Heb jij de Nivea lip butters wel eens geprobeerd? Zo ja, wat is je favoriet?

4 thoughts on “Nivea Lip Butter Vanilla & Macademia

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

