Tattoo inspiratie #1 tekst, symbolen & reizen

Yes!
Ik vind tattoo’s heel erg gaaf en ook echt heel mooi, ik zou er zelf best wel graag een willen (ook al zijn mijn ouders het daar niet helemaal mee eens). Je mag er een zonder toestemming vanaf je zestiende, dus nog zo’n 11 maanden wachten ;) Maar inspiratie opdoen kan natuurlijk altijd, dus vandaar deze blogpost!

Ik vind vooral kleine tattoo’s mooi (voor bij mezelf dan) of met tekst. In ieder geval met een grote betekenis, dat vind ik altijd het leukst. Maar ik heb er ook niks op tegen als je een tattoo neemt omdat je het er gewoon mooi uit vind zien. Ik laat in deze post een (vrij grote…) selectie van tattoo’s zien die ik mooi vind, met wat uitleg erbij.

Tattoos

Tattoo - image #1302291 by awesomeguy on Favim.com
▲Heaven on Earth▲ | via Tumblr

Life is siple, just not easy :)

Gaal

Untitled

Tatuering
Tattoo’s met tekst vind ik heel erg mooi, zeker in zo’n soort handgeschreven lettertype. Een klein stukje tekst of een woord om jezelf te herinneren aan iets wat je belangrijk vind, bijvoorbeeld ‘Smile’ of ‘Stay strong’, maar langere zinnen zoals je favoriete quote of lyrics van je favoriete liedje vind ik ook echt heel mooi om op je lichaam te hebben.

Untitled
Tattoo

FOLLOW @LOLTROPIC ON INSTAGRAM

tattoo | via Facebook

<3
Een symbool, zoals een hartje of het yin yang teken (deze vind ik zelf heeeeel erg mooi), of misschien een pijl (ik zou ook wel graag een pijl willen hebben). Ook heel erg mooi, vaak een stuk simpeler dan een tekst maar door de betekenis dat het – meestal – heeft, super mooi.

De betekenis van een pijl: een pijl kan alleen maar afgeschoten worden door ‘m naar achter te trekken. Dus als het wat slechter gaat in je leven (When life is pulling you backwards), kan je alleen nog maar vooruit.
Betekenis van een yin yang teken: het witte is goed, het zwarte is slecht en de stippen zwart en wit zijn het goede en het slechte in het goede en het slechte (ik hoop dat je het een beetje volgt) en samen is dat dus het leven.

african girl | via Facebook

:))

Take me anywhere

My fav tattoo

<3

miles away from you

Travel the world

"Give the world more than you take"

Tattoo!
Die laatste! Aaahhhh. Ik wil heel graag een scratch map, waarop je dus kan krassen in welke landen je geweest bent, maar zoiets op je rug is ook wel heel gaaf. Het is niet een tattoo die ik snel zou nemen, omdat ‘ie zo groot is, maar als het moest zou ik het niet erg vinden :) Een vliegtuig lijkt me ook wel heel leuk, of een vogel. Omdat ik de betekenis ‘vrij’ heel mooi vind, en ook heel belangrijk. Eén speciaal land of een tattoo met ‘wanderlust’ of een kompas lijkt me ook heel mooi. En de coördinaten van een speciale locatie lijkt me ook heel gaaf, I want! Misschien ga ik wel de coördinaten van het mijn woonplaats/geboorteplaats doen.

Zou jij een tattoo willen? Zo ja, wat voor een en waar?

Afbeeldingen via weheartit.com

9 thoughts on “Tattoo inspiratie #1 tekst, symbolen & reizen

  1. bloginfinitylifestyle

    Ik wou er al eentje vanaf mijn elfde maar daar waren mijn ouders het natuurlijk niet zo mee eens. Ik heb de deal met mijn vader gesloten dat als ik het op mijn 21e nog zou willen, ik hem van hem zo krijgen. En dat is ook gebeurd:) Ik heb mijn tattoo zelf ontworpen. Het is een infinityteken waarbij inde ene ring een kleine zwaluw zit en in de andere een hart. Op de lijnen staan worden: fearless, strenght en love. Ik ben er ontzettend blij mee. Hij zit trouwens op mijn rechterzij net onder mijn bh rand. Ben benieuwd waar je voor gaat kiezen! With love ♥S.

    Reply
  2. Veronica

    Ik heb al een paar maanden een idee van een tattoo maar ik heb hem nog niet laten zetten omdat ik vind dat je er goed over na moet denken. Het is toch iets wat permanent op je huid staat. Ik denk ook dat het slim is om nog wat langer te wachten dan tot je 16e, dan heb je er in ieder geval lang genoeg over nagedacht en kun je er minder snel spijt van krijgen!

    Reply
    1. Isabel Post author

      Tja, daar zit ook wel wat in. Maar ik weet al wel een tijdje dat ik wel graag een tattoo wil, maar nog niet wat. Dus ik ga het pas doen als ik het voor een langere tijd zeker weet.

      Reply
  3. Esmée Lifestyle

    Wauw, je hebt echt mooie tattoos uitgekozen! Ik vind zelf veertjes, vogeltjes en uiltjes erg mooi. Of zo’n veertje in combinatie met een tekst, zoals je hierboven ook ziet. Ik zit erover na te denken om het ongeveer op dezelfde plek te doen als foto 4 en dan vlakbij dat bot, die is bij mij namelijk goed zichtbaar. x

    Reply
    1. Isabel Post author

      Oh dat is wel mooi, denk ik! Je post het wel op je blog als je ‘m hebt laten zetten toch? Ben heel benieuwd! :)

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

