Photographs of the week #12 Regen & krullen


Zozo, januari is al weer bijna afgelopen! Deze week had ik weer eens – jawel – toetsen, natuurkunde en scheikunde. Niet echt een makkie dus, maar voor natuurkunde heb ik in ieder geval een voldoende! Daar houden we dan maar aan vast ;) Verder heb ik deze week nog lekker in de regen gefietst en – nouja, je ziet het wel.

WP_002945
Kouuuud! Maar gelukkig wel een geweldig warm vest. Deze is van H&M en heeft aztec print – waar ik totaal niet obsessed mee ben ofzo.

WP_002946
Leren leren leren, zo ging het zo ongeveer de hele week. Gelukkig heb ik deze week geen toetsen, kan ik lekker leren voor mijn herkansing en de toetsen die er toch weer aan zitten te komen.

WP_002949
Het wordt zo snel donker! Hier heb ik trouwens mijn spijkerblouse met kralen van de Pimkie aan, super leuk!

WP_002951
Alles was nat want ik had het geluk om in de regen te moeten fietsen! Mijn jas is niet waterdicht dus alles eronder was ook nat, yaay. Dit was op donderdag (ik heb niet zo veel foto’s deze week) na mijn natuurkunde toets (die tot kwart voor 5 duurde). Ik was heel erg blij toen ik eindelijk thuis was :)

WP_002953
En dit was mijn jas na de regenbui.

WP_002955
Dit is wat er gebeurd als mijn haar nat wordt van de regen en opdroogt (ik heb ineens veel meer krullen als normaal, hihi)

WP_002964
Nog meer krullen – en nog meer regen.

WP_002971
Banaan-pasta tosti op aanraden van Teske, erg lekker maar wel erg machtig! Misschien had ik er ook wel iets te veel banaan op… Die zwarte stukjes zijn trouwens doordat ik muziek aan het luisteren was en vergat m’n tosti er uit te halen, tja…

WP_002972
Ik was mijn kamer aan het opruimen – eindelijk – en kwam dit vest tegen, dit droeg ik altijd met handbal! Mijn naam staat ook achterop, echt leuk. Oja, en die 4 ‘pijlen’ doen me denken aan iemand’s tattoo.

WP_002981
Sunday funday! Ik ben vandaag (gisteren…) naar een musical geweest van vriendinnen van me, super leuk! Hier heb ik alleen geen foto van, dit was ergens erna. Het regende weer, yay. Nu maar hopen dat het een beetje beter weer is als ik naar school moet ;)

Niet heel veel foto’s deze keer, ik zorg wel dat ik volgende week een wat interessantere week heb, haha! Hoe was jouw week?

6 thoughts on “Photographs of the week #12 Regen & krullen

  1. Hilde

    Succes alvast met je herkansing en het leren ervoor! :)
    Die regen is echt niet chill, maar wel cool dat je extra veel krullen in je haar krijgt! Staat je goed :)

    Reply
  2. Josephine

    Blegh jammer van de regen! Ik hoef gelukkig nu niet meer te fietsen, dus lopen met een paraplu is te doen. De banaan-pasta tosti lijkt mij lekker oooh nu heb ik er zin in.

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

