Outfit| Blue scarf

Double
Geen rood-wit-blauw vandaag, maar zwart-wit-blauw. Ik heb deze outfit nog nooit eerder gedragen, ik draag dit jasje/vestje namelijk niet zo heel erg vaak. Maar juist daarom vind ik ‘m erg leuk en geslaagd!

IMG_5450

IMG_5460
Scarf – Kruidvat | Jacket – Soho | Cardigan – H&M | Black shirt – Hema | Skinny jeans – Primark

IMG_5455
Ik zie wel dat ik nog echt iets aan de foto’s moet doen, normaal snij ik ze altijd bij in Windows live writer (waar ik ook mijn blogposts schrijf) maar nu probeerde ik het een keer anders, in een app die ‘KVADPhoto+’ heet, maar de kwaliteit van de foto’s gaat wel erg omlaag. Volgende keer toch maar weer op de ouderwetse manier, haha.

Hoe dan ook, de outfit. Ik vind het een leuke outfit, lekker veel laagjes en ik vind het totaalplaatje er leuk uitzien. Ik heb verder geen sieraden om (of schoenen aan ;)) want ik bleef toch thuis die dag (dit droeg ik zaterdag). Ik zag trouwens in de poll dat veel van jullie wel graag meer met fashion zouden willen zien en daar ben ik het wel mee eens dus here it is! Ik zal zorgen dat ik wat interessante outfits ga dragen die ik in een outfit kan laten zien! En hopelijk kan ik ook buiten foto’s maken, altijd een stuk mooier.

6 thoughts on “Outfit| Blue scarf

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

