Happy Challenge: Wat is mijn droom?

Wat ik het allerliefste zou willen, wat mijn ultieme droom is. It’s getting harder, guys! De vorige vond ik al moeilijk, maar deze mag er ook zeker zijn.
Beach
Mijn droom is later een hele leuke droombaan te hebben, bijvoorbeeld forensisch onderzoeker of iets creatiefs, met vormgeving en schrijven (bijvoorbeeld blogger of – als tijdschriften nog bestaan – iets met een tijdschrift, maar het kan ook iets heel anders zijn (dat nog niet bestaat, of waarvan ik nog niet weet dat het bestaat).

Home Elevations
Ook wil ik graag in Amerika of Engeland wonen, in een groot (zo groot als op de foto is overdreven hoor, maar ik zou het niet erg vinden) huis die ik dan helemaal zelf heb ingericht – ik houd van inrichten. Ligt eraan wanneer dat precies is, maar uiteindelijk waarschijnlijk nog wel kinderen en daarmee dus ook een man.

Ik wil een wereldreis maken, het liefst samen met iemand (beste vriend/vriendin of vriend maakt niet echt uit, als het maar een leuk persoon is waar ik een hele tijd mee opgescheept kan zitten) maar alleen zou ik ook niet zo heel erg vinden denk ik. In ieder geval, ik ga alvast sparen want wereldreizen zijn duur ;) Het lijkt me leuk om gewoon een keer naar Schiphol te gaan en dan een random leuke vlucht te maken. En vanaf daar dan weer, enzovoorts. Of de gooi een dartpijl-manier, die vind ik ook erg leuk en geschikt!
 I want to travel the world with you. ✈️

Ik denk dat dit mijn droom is, ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik wil vooral gewoon gelukkig worden later, werken bij een leuk bedrijf of een leuk bedrijf hebben, nog doorgaan met bloggen (hoe gaaf zou het zijn als ik 10 jaar aan artikelen op mijn blog heb staan over een paar (kuch) jaar?) en nog contact hebben met de vrienden die ik nu heb (en natuurlijk ook een heleboel nieuwe geweldige vrienden maken).

Wat is jouw droom?

7 thoughts on “Happy Challenge: Wat is mijn droom?

  1. Iris

    Mooie dromen!
    Een mooi huis wil ik ook haha! Niet te groot hoor, zou niet weten wat ik met al die kamer zou moeten. Wel met een grote tuin :D
    En reizen… Die staat ook heeeel hoog op mijn lijstje!

    Mijn droom staat op mijn blog!

    Reply
  2. De Dotties

    Veel reizen staat ook op mijn lijstje! Een groot huis hoeft niet voor mij :) ik denk dan steeds aan al dat kuiswerk, wat ik later toch zelf graag zou kunnen zonder kuisvrouw.

    Reply
    1. Isabel Post author

      Haha ja dat is wel een nadeel, maar ik hou er van om veel spullen te hebben en als nog veel ruimte dus daar heb je wel een groter huis voor nodig haha!

      Reply
  3. Zoë-Amber

    Reizen staat bij veel mensen toch wel hoog op de lijst merk je wel weer. Je droomt in ieder geval mooie dromen!

    Ik ga je volgen, benieuwd naar je uitwerking van de rest van de opdrachten!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

