My guilty pleasures (tag)

Omdat het gewoon heel leuk is om te zien dat jij niet de enige bent die zich voorneemt om nooit meer chocola te gaan eten en het dan toch doet, of nu écht haar kamer netjes gaat houden en dan te lui is om haar kleding terug in de kast te hangen.

Film: Nieuwe Disney-films

En dan bedoel ik niet films zoals Frozen (die heb ik nog niet gezien) maar films zoals Alex VS Alex (wizards of waverly place the movie), Camp Rock, my babysitter is a vampire, lemonade mouth… Dat soort films.

Normaal gesproken kijk ik ook wel goed geacteerde films hoor, maar op z’n tijd zijn bovenstaande films gewoon erg leuk.

 

WP_002907
Als je dit herkent ben je echt te awesome (hint: The Blacklist)

Serie: Crime’s (hier voel ik me niet schuldig over) en Oh Oh Cherso

Crime programma’s wist je vast al wel, ik hou gewoon van dat soort programma’s. Heb je detectives en is er een moord gepleegd? Ik vind je programma hoogstwaarschijnlijk leuk.

Daarnaast zag je het meest guilty gedeelte, Oh Oh Cherso. Volgens mij is dit niet meer op tv nu maar ik bedoel gewoon dat soort programma’s, af en toe kijk ik ze en dan vind ik het echt heel leuk. Gewoon om te zien hoe idioot mensen eigenlijk kunnen zijn – goed voorbeeld van ‘word vooral niet zo’, ik kan er best om lachen. 

Muziek: De combinatie

Of ik echt beschamende muziek luister weet ik niet, ik schaam me nooit echt voor wat ik luister maar ik vertel het ook niet zo maar ofzoiets. Ik luister heel veel verschillende muziekstijlen, voor al de combinatie is heel erg apart. Ik heb echt van alles, van (iets te veel) One Direction, tot Amy Adams (van Enchanted… ja…) en dan weer van OneRepublic tot Glee, Birdy en Demi Lovato. Ohja, en ‘What does the fox say’ omdat je af en toe gewoon zo’n soort liedje nodig hebt.

WP_002629
Dit is ook heel lekker

Snack: Ontbijtkoek en rijstwafels (met kaassmaak)

Omdat ik gezonder wil eten (daarmee bedoel ik geen snoep of chocoladerepen), eet ik ontbijtkoek en rijstwafels. Maar ik heb vaak honger als ik terug kom van school en dan eet ik graag een ontbijtkoek of een rijstwafel, of twee van allebei. Omdat het gewoon lekker is en ik het fijn vind om iets te eten terwijl ik bijvoorbeeld bezig ben met school, of eigenlijk gewoon met alles wat ik doe (behalve sporten). Kauwgom is wel een goede oplossing, of misschien water. Verder heb ik geen guilty pleasure qua eten, ik bedoel, ik vind chocola heel lekker maar bijna iedereen dus dat is niet echt een hele interessante ;)

Activiteit: Spullen niet terugleggen waar ik het vandaan heb

Kleding die ik aan heb gehad terug hangen in de kast? Nee hoor, doe ik morgen wel want nu ben ik te moe en wil ik slapen (en dan nog wel een half uur muziek luisteren of lezen, yeah right). Ook boekjes of tijdschriften etc. ruim ik niet op ‘want ik gebruik het straks toch wel weer’, of niet.

IMG_4992

Absurde verzameling/belachelijke aankoop: nagellak

Ik kocht ‘vroeger’ (tot een half jaar/een jaar terug ongeveer) veel te veel nagellak, ik zag als maar leuke nagellakjes en op gegeven moment had ik er wel 100. Wel allemaal verschillende kleuren, maar toch. Nu ben ik niet meer zo into nagellak en heb ik wel eens per ongeluk een kleurtje gekocht dat echt heel veel op een ander kleurtje lijkt of dat ik voor veel minder geld ergens anders had kunnen kopen.

Crush: Simon Baker en James Spader

Niet omdat ik ze zo aantrekkelijk of knap of van-mijn-leeftijd vind maar omdat ze leuke rollen spelen in mijn favoriete programma’s. En verder heb ik geen crushes :)


WP_002712
Kleding:
Mijn kersttrui

Omdat ik ‘m ook draag als het geen kerst is omdat ie zo lekker warm is <3

Wat zijn jouw guilty pleasures?

4 thoughts on “My guilty pleasures (tag)

  1. セレネ

    Kleren die ik aan heb gehad hang ik niet terug in de kast hoor, die gaan op mijn stoel als ik ze nog een keer aan wil doen en als ze vies zijn dan gaan ze de wasmand in :P

    En Enchanted liedjes = ♥ !

    Reply
  2. Jewel-Nails.nl

    Wat een leuke tag! En Milka Oreo is echt super lekker ;)
    Trouwens als je nog nagellak hebt die je niet gebruikt en weg wilt doen dan mag je mij altijd mailen ;)

    Reply
  3. Leonie

    Haha, superleuk artikel! Spullen niet terugleggen waar ze vandaan komen is helaas maar al te herkenbaar voor me…

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

