I’m possible

I'm possible
Even een hele mooie quote op een hele mooie zaterdagochtend, de eerste van februari! Voor alles waarvan je denkt dat het niet mogelijk is of waarvan anderen zeggen dat je het niet kunt. Alles is mogelijk, als je het maar probeert.

Ik zit hier op dit moment in mijn kamer, het is vrijdagavond en er liggen een heleboel minimarshmallows op de grond want dat is wat er gebeurd als je video’s gaat maken met snoep en 3 vriendinnen. Jullie zien het resultaat als het goed is binnenkort! Verder was het een leuke, maar drukke week. Volgende week ook weer, dan heb ik ook een toets (bio). Even goed leren en dan de week er na frans en wiskunde (herkansing), whoee ;)

Een andere quote die ik op dit moment heel mooi vind (heel toevallig ook met ‘impossible’): it always seems impossible until it’s done. Vult deze quote wel mooi aan, vind je niet? Wat is jouw favoriete quote? (op dit moment)

8 thoughts on “I’m possible

  1. Dina

    Een hele mooie quote is dat zeg! Mijn lievelings is dit:
    ,,Be so happy that when others look at you they become happy too”

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

