Mijn 2014 project

Geïnspireerd op het ‘Day Zero project’, maar dan toch net iets anders. Mijn 2014 project! Het gaat er dus om dat ik wat doelen maak die ik aan het eind van dit jaar gedaan wil hebben. Daar gaan we dan!

1. Maak (minstens) 10 kledingstukken zelf (0/10)
2. Ga over naar 5 vwo!
3. Hou de memory jar de rest van het jaar vol.
4. Ga op vakantie met vrienden.
5. Doe vaker (minimaal 10x) lipstick op naar school (0/10)
6. Hou het sporten wat ik nu doe vol (of ga meer doen)
7. Hou het vol om elke dag 1 artikel te plaatsen op la blog
8. Maak 30 tekeningen helemaal af (0/30)
9. Ga naar een concert
10. Geef mijn blog een eigen domein (iesabell.nl)
11. Schrijf een boek (of in ieder geval een groot deel)
12. Word georganiseerder
13. Ga naar/wordt uitgenodigd voor een leuke blogmeeting of organiseer er zelf een
14. Maak minimaal 20 video’s (0/20)
15. Doe meer creatieve dingen zoals foto’s maken, tekenen, schilderen en schrijf er artikels over!

Dit waren de 15 die ik voor nu heb uitgekozen. Op de pagina bovenaan (‘overig’, ‘mijn 2014 project’) kun je alle doelen zien, ook al ik er nog een paar toevoeg! En natuurlijk de tussenstand :) Doe jij ook zo’n soort project of zou je het willen?

4 thoughts on “Mijn 2014 project

  1. Andrea

    Leuk! Staan ook erg leuke dingen tussen. Ik heb zelf een bucket list gemaakt voor 2014. Beetje vergelijkbaar :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

