Photographs of the week #13 Blond en blog

Camera
Lekker een week zonder toetsen, maar wel met een blonde pruik en een chocolademelk met kerstthema.

WP_002994
Maandagochtend heb ik altijd eerste uur vrij en als ik dan om 6 uur op sta heb ik lekker veel tijd om nog even te bloggen, blogs te lezen en wat leuke items te bekijken bij de H&M. Ik heb overigens ook een bestelling geplaatst, er was 50% korting en ik wilde wel een paar items hebben dus binnenkort een shoplog!

WP_003003
Nog een voordeel van eerste uur vrij hebben: zonsopgang! Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik mijn mobiel dus ook expres niet kan laten scherpstellen, zodat je leuke lichtjes krijgt :)

WP_003001
Happy monday selfie!

WP_003015
Dinsdag ben ik naar het Kruidvat gegaan en raad eens… ‘Mijn’ Kruidvat heeft nu ook een Essence schap! Yay! Kan niet wachten totdat alle nieuwe producten er liggen :)

WP_003017
Blogazine! Heel erg leuk om allemaal mensen die ik ‘ken’ (via internet dan) terug te zien, er staan ook hele leuke tips in dus dit is zeker een aanrader als je een blogger bent!

Photogram-20140128071013
Mijn zusje kocht een pruik voor carnaval bij Kruidvat, ik deed ‘m op (en zette ‘m op instagram met de boodschap ‘ik heb mijn haar geverfd’) en mijn broertje speelde Minecraft (zie rechts…)

WP_003032
Ik maakte een awesome warme chocolademelk met kerstthema op 29 januari. Hij is wel heel lekker trouwens!

WP_003034
Mijn kledingkast uitgezocht en opgehangen op kleur, yayy. Ik vind het er echt heel erg leuk uit zien, maar het is wel echt lastig om te doen.

WP_003037
Hou van mijn Primark blouse en van mijn mobielhoesje <3 Ook al matchen ze totaal niet, haha.

altAtSW_Snhvd1sYpB7Pe8U2oc28DW2S989-GtAqPfGeXZg
Mijn eerste tattoo! Nee hoor, grapje. Ik denk dat je het wel kunt zien maar het is gewoon pen, een vriendin van me heeft ‘m getekend.

WP_003042
Ik keek Zoop en het was echt heel leuk, de herinneringen… Wie keek dit vroeger ook?

WP_003045
De weerspiegeling in mijn glazen, wauw haha. Ik ben woensdag naar de opticien geweest voor controle en mijn sterkte is van –1,50 en –1,50 naar –2,00 en –1,75 gegaan en ik ging meteen maar voor een nieuwe bril kijken omdat ik m’n bril soms wel draag met tv kijken en de sterkte van die glazen nog –1,25 (x2) is. Deze vond ik wel leuk staan, het was wel moeilijk zeg! Allemaal waren ze te recht of te rond of te groot.

WP_003064
Dit is wat er gebeurd als je vriendinnen uitnodigt en een strange candy challenge gaat doen. We hadden mini marshmallows en toen gingen we die gooien. Ja. Ik denk dat ik ze over een half jaar nog terug vind haha. Maar het was wel heel gezellig.

WP_003069
Notitieboekjes, ik hou er van! Deze is van de Hema en heeft verschillende blaadjes er in zitten die het boekje verdelen, heel erg handig! Zo heb ik een ‘prive’ deel en een blog deel.

WP_003068
Volgende week helaas weer wel een toets, biologie.

WP_003070
Van de week was het wel koud maar dit zou ik toch geen winter noemen.

WP_003071
En als sportieve afsluiter van deze week: ik kocht een yoga mat bij de Lidl! Hij is roze met bloemen en gewoon heel leuk haha.

Nou dit was mijn week! Hoe was jouw week?

6 thoughts on “Photographs of the week #13 Blond en blog

  1. セレネ

    Lekker, marshmallows in de chocolademelk :) In Amerika verkochten ze chocolademelkpoeder-met-mini-marshmallows in een zakje (alleen nog water toevoegen), die hebben we best wel heel veel gedronken (maar is ook makkelijk zelf te combineren natuurlijk :P).

    Ik wist niet dat er een tijdschrift over bloggen bestond. Volgende keer eens kijken als ik in een winkel sta waar ze tijdschriften verkopen, wat voor dingen erin staan :)

    En lol, meerdere mensen wiens blog ik lees hebben een yogamat gekocht de afgelopen paar weken :P Vanwege goede voornemens misschien…?

    Reply
    1. Isabel Post author

      Zo’n setje is ook wel handig! Die ben ik hier nog nooit tegen gekomen, ik was al blij dat we miniarshmallows hadden.

      Dat tijdschrift is echt een aanrader hoor, ik vond het echt leuk om te lezen.

      Haha, ik denk inderdaad dat het door de goede voornemens komt. Ik wilde er al een tijdje een, maar niet te duur (voor als ik weer zou stoppen met sporten) dus deze tijd van het jaar is dan wel ideaal natuurlijk.

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

