Walking on the rainbow

IMG_5575 bewerkt
Gistermiddag liep ik mijn kamer in om een blaadje te zoeken voor mijn schoolwerk en ik keek uit het raam, want de zon scheen zo heerlijk naar binnen. En raad eens wat ik zag? Inderdaad, een regenboog! Hij was heel erg duidelijk en ik hou van regenbogen dus ik maakte foto’s!

IMG_5574 enorm bewerkt
Deze is heel erg bewerkt, ik heb het contrast heel erg hoog gezet maar zo zie je wel hoe mooi de regenboog was! En de wolken vind ik ook best gaaf zo, maar de bomen en huizen zijn wel iets te.

IMG_5580 bewerkt

IMG_5583
Dit ziet ziet er bijna uit alsof je de regenboog kunt gebruiken als trap naar de wolken, of is dat mijn fantasie?

IMG_5575 bewerkt
Na alle foto’s die ik heb gemaakt vind ik dit toch wel de mooiste, met de regen op het raam. Welke vind jij het mooist en wat vind jij leuk om te fotograferen?

6 thoughts on “Walking on the rainbow

  1. Isabel

    Wauw, mooie foto’s! Ik zag laatst ook een regenboog, een dubbele zelfs. Het is me helaas niet gelukt hem op de foto te zetten…

    Reply
  2. Linda

    Toffe foto’s, vooral de eerste vind ik mooi. Regenbogen zijn tof om te fotograferen, net als alle andere natuur dingen eigenlijk :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

