Spam je blog!

spam je blog
Ik zie het wel vaker bij andere blogs maar heb het zelf nog nooit gedaan: een spam je blog artikel! Laat dus in de reactie achter waar je blog over gaat, vertel misschien iets over jezelf en plaats natuurlijk een link!

De link kun je het best in het speciale vakje plaatsen, anders wordt ie sneller gezien als spam. Het hoeft natuurlijk niet, voor deze ene keer zal ik de links niet verwijderen (dat doe ik normaal namelijk wel).

Je kunt natuurlijk ook je twitter, webshop of ander social media account spammen! Happy saturday spamming :)

22 thoughts on “Spam je blog!

  1. Githa

    Wat mooi dat ik hier mag spammen… ;D
    Dat komt voor mij goed uit; ik ben namelijk nog niet zo heel lang geleden begonnen met bloggen, en dus heb ik nog niet zo heel veel lezers/volgers.

    Waar gaat mijn blog over…? Tja.. eigenlijk over alles wat mij interesseert en wat mij leuk lijkt om erover te schrijven.
    Ik ben niet zo’n standaard beautyblogger, maar ik schrijf over van alles en nog wat :-)!

    Neem eens een kijkje; http://gewoongitha.blogspot.nl

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

