Photographs of the week #14 F∞d


Fooooood is het vooral deze week. Verder heb ik ook nog wel een paar dingen geshopt en een heleboel huiswerk gemaakt.

 

WP_003072
Past niet…

WP_003096
Moontje boven, ze was weer eens ontsnapt ;)

WP_003110
Halverwege de week bedacht ik me dat ik vergeten was foto’s te maken, dus toen maakte ik een foto van mijn milkshake (van de Lidl, echt een aanrader want hij is super lekker!)

WP_003111
De bloemen moesten er ook aan geloven.

WP_003118

WP_003121

WP_003122
Vrijdagmiddag cakejes bakken met vriendinnen! Ze hadden niet bepaald een eetbare kleur maar ze waren wél erg lekker!

WP_003125

WP_003137
Dit is dan het resultaat! De twee die je ziet zijn al versierd, de rest nog niet (we hadden geen tijd meer, lol) en voor de rest zie je eigenlijk alleen bij de donkerroze cakejes de kleur nog, bij de rest alleen aan de binnenkant (zoals je op de tweede foto ziet, wie wil dit nou eten? haha)

WP_003130
Visionboard, yay! En mijn laptoppie <3

WP_003133
Toen maakte ik ook nog tompoucen! Ik heb bakken eigenlijk weer een beetje herontdekt, het is echt heel erg leuk! Als jullie nog lekkere recepten weten, let me know!

WP_003141
Bestelling binnengekregen van H&M! Deze heb ik niet in de shoplog laten zien, ik was ‘m vergeten. Het is een earphone splitter in hartvorm, super schattig.

WP_003143
Schaatsen kijken, we moe(s)ten Sven wel aanmoedigen natuurlijk.

WP_003163
Shoplog opgenomen & geupload! Vroeger deed ‘t er altijd uren over omdat mijn wifi heel erg langzaam was, nu maar 7 (uiteindelijk zo’n 10) minuten.

WP_003171
Mini vliegtuigjes! Nee, ik zit niet gewoon maar mijn tijd te verdoen, dit is voor school (CKV).

WP_003173
Ik ontdekte de site Fresh tops, echt een hele leuke shop als je van shirts met tekst en tumblr houd, haha. Of van Justin Bieber/One Direction etc.

WP_003180
En last, but not least, een heerlijke snack! Het ziet er niet heel smakelijk uit eigenlijk, maar dat is het wel! Met banaan, pindakaas en walnoot.

Dat was het al weer voor deze week! Wat is jouw favoriete recept?

One thought on “Photographs of the week #14 F∞d

  1. セレネ

    Haha, het lijkt bij die cakejes wel of je verf wil gaan bakken :D

    Ik hou zelf wel van simpele dingen maken (“lekker & snel klaar”). Een paar dingen staan hier op mijn weblog. De koelkastkoekjes wil ik snel een herkansing geven, zodat ze er beter uit komen te zien (en dan wil ik ook cacaopoeder gebruiken ipv chocoladestukjes om te kijken of dat werkt). De chocoladepannenkoekenbananentaart vind ik ERG lekker (en het lijkt of je chocolademelk staat te bakken…) , maarja het is wel veel werk om zomaar even tussendoor te maken :P

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

