Resultaten van de poll tot nu toe

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is er een tijdje (en nu nog steeds, dus als je wilt: hij staat links op de pagina) een poll geweest, waarin je in kon vullen wat je graag op Iesabell wilde zien!

Er waren 5 mogelijkheden; fashion, lifestyle, beauty, persoonlijk en ‘other’ (wat eigenlijk gelijk staat aan oneindig mogelijkheden, maar die tellen we even niet mee). Uiteindelijk hebben jullie er dus voor gekozen dat jullie meer fashion willen zien (9/26 stemmen), daarna meer lifestyle (7/26 stemmen) en daarna other (4/26) en beauty/persoonlijk (3/26).

Dat betekent dus dat ik wat meer met fashion ga doen op mijn blog, want ik vind het ook wel erg leuk alleen wel een stuk lastiger dan over beauty schrijven – maar uitdagingen zijn leuk, dus die ga ik graag aan. Dan dus lifestyle, waar ik nu ook al veel mee doe en wat ik ook een erg leuk onderwerp vind. Ik ben blij dat jullie daar ook zo over denken!

Dan ten slotte leek het me wel leuk om nog even te vermelden wat er gekozen is bij de optie ‘Other’. De suggesties hiervoor waren ‘DIY’, ‘DIY’s’, ‘En DIY’s!!!’ en ‘Anouk’. Nou, DIY’s kan ik jullie wel geven (ik ben al bezig met wat ideetjes), alleen Anouk komt helaas niet terug. Ik heb al sinds augustus 2013 niets meer van haar gehoord en ook al heb ik haar in september nog gemaild, ik heb niets teruggekregen.

Wat zou jij graag willen zien op Iesabell?

3 thoughts on “Resultaten van de poll tot nu toe

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

