Essence All About Candies eyeshadow palette (nieuw!)

IMG_5693
Wat hoort er bij de lente? Pastelkleuren natuurlijk! Zo dacht Essence er ook over en maakte het ‘All About Candies’ palette. Een palette vol schattige, snoepige pastelkleurtjes.

IMG_5694

IMG_5695
First things first, de verpakking! Het is een klein paletje die je makkelijk meeneemt onderweg. Niet te veel poespas, geen vervelende kwastjes of sponsapplicators die je toch niet gebruikt, gewoon de kleurtjes in een stevige verpakking! De plastic verpakking vind ik mooi en hij oogt ook niet per se goedkoop.

Dan nog het Essence logo en de naam van het palette. De verschillende lettertypes vind ik schattig staan en het totaalplaatje is gewoon erg schattig.

IMG_5696

IMG_5714
De kleuren zijn geswatcht van links naar rechts en van boven naar beneden.

De kleurtjes hebben geen geweldig pigment, maar dat had ik ook niet verwacht aangezien het pastelkleuren zijn. De gele en de groene (eerste en laatste) dekken wel echt het minst goed, de rest is nog wel oké.

IMG_5742

IMG_5743
Dit is de look die ik er mee gemaakt heb.  Ik denk niet dat het veel zin heeft om de gebruikte kleuren te vertellen, aangezien je het verschil echt amper ziet. Het werd op zich wel een mooie look, lekker subtiel, maar het was niet echt wat ik van dit palette verwachte.

Sorry trouwens voor de velletjes die je aan de rechterkant van de foto ziet, dit kwam door mijn oogschaduwbasis (ik had mijn oog iets te groot ingeschat) en ik kwam er helaas pas achter met het bewerken van de foto’s.
IMG_5697
Tja, dit palette is niet helemaal wat ik er van verwacht had! Het zijn schattige en leuke kleuren, een goede aanvulling op wat ik al heb alleen helaas hebben ze niet zo’n goed pigment. Ondanks dat ga ik ‘m nog wel gebruiken in de lente en zomer, I’ll keep you posted. Wat vind jij van dit palette?

9 thoughts on “Essence All About Candies eyeshadow palette (nieuw!)

  1. Isabel

    Jammer dat hij tegenvalt, maar hij ziet er wel heel leuk uit! Leuke foto’s heb je ook gemaakt, met die nagellakjes erbij :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

