Throwback friday

041
Allereerst: fijne valentijnsdag! Of je nou happy single bent of niet :) Ik heb in deze blogpost wat foto’s van een tijdje terug, uit Schiermonnikoog (ongeveer 2 jaar terug) en Polen (ongeveer 1 jaar terug)! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien, het is eigenlijk gewoon een verzameling foto’s die ik mooi vind (en zelf heb gemaakt).

070 
209
261
324
Polen 001 (3)
Polen 008 (2)
Polen 012 (4)
Eigenlijk vind ik dat ze van boven naar beneden steeds mooier worden, de laatste vind ik echt heel gaaf door de achtergrond.

Welke foto(‘s) vind jij het mooist?

Mijn eigen foto’s (copyright & disclaimer)

4 thoughts on “Throwback friday

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

