Happy Challenge: Just Do It

JUst Doooo It!
De 5e opdracht van de Happy Challenge is een opdracht waarbij ik niet echt iets kan laten zien, alleen maar wat vertellen (en gewoon wat leuke inspiratie plaatjes ertussen plakken) dus dat gaan we dan ook maar doen.

“Just Do It. It’s as simple and as complicated as that.”

Untitled | via Tumblr
Wat ik wil veranderen. Ik heb vorige keer al uitgebreid uitgelegd, maar ik herhaal het hier nog even kort: meer tijd voor hobby’s, vrienden en familie.

Hoe ik dat ga doen? Eigenlijk door gewoon goed op te letten wat ik doe en mezelf er aan te blijven herinneren. Want dingen gebeuren niet zomaar, je moet er iets voor doen. Door kleine dingetjes te doen zoals een filmavondje met vrienden, een leuk bordspel met je familie en als ik een keer tijd over heb gewoon lekker gaan bloggen!

“Het leven is simpel, wij maken het zelf moeilijk.”

Zouden jullie het leuk vinden om up-to-date te blijven van hoe ik probeer mijn doelen te behalen?

5 thoughts on “Happy Challenge: Just Do It

  1. Debbie

    succes met je doelen te bereiken, ik vind deze opdracht best lastig. Nou het opschrijven ervan was lastig maar hij staat inmiddels ook online bij mij.

    Reply
  2. jennn

    Ik vind het leuk als je het bij zou houden, maar je moet het natuurlijk alleen doen als je het zelf ook ziet zitten :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

