Photographs of the week #15 Ork, ork, ork

.
… alles eet je met een vork! Weer een spannende week in het o-zo-geweldige leven van de wereldberoemde Isabel. Een week vol sarcasme, humor en natuurlijk ook nog school! Jippie.
WP_003181
De week begon weer leuk: Franse woordjes leren.

WP_003189
Kraagjesliefde <3

WP_003190
Weddenschap met 2 vriendinnen, we mogen geen lepels meer gebruiken (don’t ask me why). Dus ja, dan eet je je yoghurt (met mashmallows) maar met een vork.

WP_003192
Haha zo leuk, weheartit heeft echt geniale valentijnskaarten!

WP_003215
Paars cakeje Emoticon met brede lach

WP_003221
Ik had weer eens mijn lage allstars aan, moet ik echt vaker doen want ze zijn zo leuk!

WP_003223
Kiwi’s eten met een vork is bijna onmogelijk, je kunt ze beter schillen (levensadvies van mij, voor als je ooit nog eens geen lepels mag gebruiken).

WP_003225
Outfit! Met mijn nieuwe crop top van H&M en een rokje van Brandy :)

WP_003233
Nagels gedaan voor Valentijnsdag, ook al had ik geen Valentijn. Happy Single!

WP_003238
Remona is een rare kat

WP_003245
En toen was een tijd voor een heleboel wiskunde, want ik had een herkansing.

WP_003243
Zie mij blij wiskunde maken…

WP_003264
Banoreo smoothie uit het ‘Ik kook… Smoothies’ boekje. Deze was overigens wel koud, niet gekookt dus. Oja trouwens, m’n zusje maakte deze, hij was wel lekker maar de banaan was super machtig (er moest 1 hele banaan in).

Insta
Selfie! Dit was omdat ik mijn haar aan het krullen was voor het BFF event. Beetje ingewikkeld maar dit is dus zaterdag, waar ik m’n haar krulde voor gisteren. Daar komt waarschijnlijk nog een apart verslagje over!

Hoe was jouw week?

Eerste afbeelding via weheartit.com,
de rest gemaakt door mij (disclaimer)

7 thoughts on “Photographs of the week #15 Ork, ork, ork

  1. Stella

    Hahaha, wat een heerlijke intro. Hihi. En wat onwijs leuk dat je naar het BBF event bent geweest! Liefs, Stella.

    Reply
  2. セレネ

    Dat bordje onder het smoothieglas hebben mijn ouders ook :O Jullie hebben ook zeker het hele servies? Bij mijn zusje op de weblog staat het servies ook regelmatig op de foto’s.

    Afgelopen week ging ik voor de laatste keer naar de sportvereniging, naar een security congres (een aantal studenten mochten gratis) met lezingen over IT-beveiliging (inclusief WordPress), naar koor, boodschappen doen, scriptie schrijven, lezen… Deze week wordt wat gevarieerder :P Misschien inderdaad wel leuk om er een fotoverslagje van te maken :)

    Reply
    1. Isabel Post author

      Oh haha, wat leuk, wij hebben inderdaad het hele servies :)

      Klinkt als een leuke week, die lezing lijkt me erg interessant en fotoverslagjes zijn altijd leuk!

      Reply
      1. セレネ

        Het belangrijkste uit de wordpress lezing was dat als je een wordpress op je eigen server installeert, je heel goed moet oppassen met plugins en updates, omdat servers met een achterlopende wordpress-installatie een makkelijk doelwit zijn voor hackers. Net als onveilige plugins.

        En ik ben al bezig met foto’s voor een weekverslag :)

        Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

