Catrice Crushed Crystals Royal REDding & Call Me Princess

IMG_5683
De assortimentsveranderingen van Essence en Catrice zijn weer geweest, compleet met een heleboel nieuwe en interessante producten, waaronder de Crushed Crystal’s lijn van Catrice, waar ik twee lakjes van mee nam, namelijk: Royal REDding en Call Me Princess.

Royal REDding is een donkerrode lak met een heleboel kleine oranje glitters erin, een chique kleur die door het liquid sand-effect net iets specialer wordt. Call Me Princess is lichtroze met heel veel oranje/goud-achtige glitters erin. Zeker wel een mooie princessenlak! De lakjes van Crushed Crystals hebben hetzelfde potje als de normale Catrice lakken, het enige verschil is het logo (en de prijs).

Special nail polish for an unique liquid sand effect. Ultimate coverage with an exclusive sparkling, rough finish.

Royal REDding
IMG_5758

IMG_5759
Dit is Royal REDding met twee laagjes. Hij dekt prima, alleen het is nog niet echt de kleur die je in het flesje ziet (dat is ‘ie wel met 3 laagjes). Hele mooie, chique rode kleur met een beetje anders tintje door het liquid sand effect. Mooi!

Call me princess
IMG_5825

IMG_5826
Oh em gie. Ik vond Royal REDding al mooi, maar Call Me Princess is echt prachtig! Lichtroze met goud en wauw haha, ik ben verliefd op deze kleur! Ik denk dat ik mijn nieuwe favoriete nagellakje gevonden heb. Hij dekt met twee laagjes.

Ook Catrice kan het, liquid sand lakjes! Ze zijn beiden erg mooi, maar als ik er een moest aanbevelen is het toch wel Call Me Princess! Welke lak vind jij het mooist?

3 thoughts on “Catrice Crushed Crystals Royal REDding & Call Me Princess

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

