BFF event: de buit!

IMG_5833
Zondag ben ik naar het BFF event geweest en het was een erg geslaagde dag! Ook heb ik natuurlijk nog wat gratis dingen gehad en een aantal dingen gekocht.

Het begon ‘s ochtends al erg goed, Shirley en ik kwamen aan op het station en bij ons in de buurt heb je twee stations en we zouden naar eentje gaan, maar uiteindelijk hebben we toch voor de ander gekozen (op het allerlaatste moment). Toen stonden we daar dus te wachten totdat de deuren van de trein open zouden gaan, maar het bleek dus dat we op het verkeerde perron aan het wachten waren (we hadden het perron van het andere station in ons hoofd). Lekker slim, we hadden dus ook niet door dat het een beetje raar was dat 7 minuten voor vertrek de trein nog steeds dicht en donker was.

Eenmaal veilig in de trein ging de tijd best snel. Een beetje praten en ik ging al mijn opgeslagen foto’s nog eens langs, was best leuk om te doen (ik heb een heleboel afbeeldingen uit groepsgesprekken). Toen was het lekker lui in de trein zitten over en moesten we 2x overstappen! Dit is overigens – verbazingwekkend – helemaal goed gegaan (ik wilde alleen een keertje naar gate 1-2 in plaats van perron 1-2, maar dat is een klein beginnersfoutje).

En ja hoor, we waren er. Station Amsterdam RAI. Nou, het was te zien, er waren echt ongelooflijk veel mensen! Het was heel erg druk en er waren van die leuke poortjes dus het was dringen om er door heen te komen, maar het was het uiteindelijk allemaal waard hoor ;) Eenmaal binnen was het nog steeds enorm druk en we konden het BFF event eigenlijk niet vinden, dus we liepen een beetje rond op de huishoudbeurs. Toen we zo slim waren om de roze loper te volgen kwamen we bij het BFF event! Yay, finally.

(het is trouwens niet erg als je dit niet leest, dit is meer voor mijzelf zodat ik dit niet vergeet haha).

IMG_5835
Onze eerste stop was Fashion Swap, we hadden namelijk allemaal kleding meegenomen om in te ruilen. Daarna gingen we meteen door naar de MyJewellery stand, omdat je een gratis sieraad kreeg! Dat viel helaas een beetje tegen, het was gewoon zo’n bandje dat je omknoopt – ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht.

En toen hebben we gewoon nog lekker veel rondgelopen, heb ik meegedaan aan de 1D-quiz en heb ik niet gewonnen, heb ik iemand ‘gemeet’ die ik al heel erg lang internet-ken en heb ik gewoon een leuke dag gehad! Oja, ik heb ook nog m’n make-up laten doen en wat dingetjes gekocht.

IMG_5828
Voor 1 euro kocht ik deze ‘Candy Apple’ lippenbalsem van Wet n wild bij een stand waar alles 1 euro was. Ik vind de vorm gewoon te awesome.

IMG_5834
Deze sticker kreeg (/pakte) ik bij de Blossom Books stand. Ik vind ‘m leuk.

IMG_5837
Een heleboel leesvoer waar ik normaal 16,98 voor had betaald en nu waren ze gewoon gratis (happy  me).

IMG_5836
Ik kocht een mok met de duidelijke boodschap ‘Shut up, I’m reading’ erop en kreeg deze leuke poster erbij, deze ga ik ophangen bij mijn bureau.

IMG_5838

IMG_5839
Bij de Fashion Swap kocht ik dit shirtje, hij is donkerblauw met grijs en heeft een kanten stukje en leuke knoopjes!

IMG_5840

IMG_5841
Dit shirtje kocht ik er ook: een basic blauw/groen shirtje. Ik vind dat ik niet genoeg strakke shirtjes heb dus dit is een mooie aanvulling op mijn kledingkast! En ik denk dat ie heel erg leuk staat onder mijn kanten top van de H&M.

IMG_5843

IMG_5844
Basic hemdjes heb je nooit genoeg dus ik nam deze mee van de Mango, dit was een nieuw item (je hebt daar tweedehands en nieuwe items)!

IMG_5845

IMG_5846
Dit vest is gewoon heel erg iets voor mij, op een of andere manier. Elke keer als ik langsliep keek ik weer naar dit vest, maar ik dacht eigenlijk dat ‘ie te klein zou zijn dus heb ‘m niet gepast totdat Shirley me overhaalde en hij paste! Me super happy ♥

IMG_5849

IMG_5851
Deze legging kocht ik als pyjama, maar misschien kan ‘ie nog best leuk zijn als ‘gewone’ legging! Ook deze was nieuw, van de H&M.

IMG_5852

IMG_5854
Straplesstop met bloemetjes, check. Niet iets wat ik normaal snel gekocht zou hebben, maar ik vind ‘m erg schattig en hij staat erg leuk! Voor de lente & de zomer met een shortje en leuke sandalen.

IMG_5855

IMG_5857
Het laatste item die ik met de fashion swap gekocht heb is dit tuniekje. Hij is lichtblauw en ik vind ‘m heel leuk en schattig! Hij stond ook erg leuk en ik kan niet wachten om deze te dragen!

IMG_5858

IMG_5859
Sunday Funday! Ik zie mezelf dit echt al dragen op een lazy sunday, of juist met een (nep)leren jasje op een gewone doordeweekse dag.

IMG_5860

IMG_5861
Als je mij ook maar een beetje kent dan weet je dat ik gek ben op alles wat te maken heeft met crime programma’s (en als je me nog niet kent: ik hou echt heel erg van crime programma’s) dus dit shirt is echt geweldig. Ik denk dat ik ‘m ook nog een keer met de FBI aan de voorkant ga dragen. Dit shirt en het ‘Sunday Funday’ shirt heb ik gekocht bij de stand van Team Paris.

Dat was mijn BFF-event buit! Daarna zijn we – bepakt en bezakt met al deze spullen – terug gelopen naar het station en toen begon onze lange weg terug naar huis. Al met al een geslaagde dag dus! Dit was overigens mijn eerste keer dat ik zonder ouders met de trein ben geweest (en we moesten zelfs overstappen, lol), ik voel me echt veel zelfstandiger nu (grapje hoor). Ben jij nog naar het BFF event/de huishoudbeurs geweest?

3 thoughts on “BFF event: de buit!

  1. Myrthe

    Wat een toffe aankoopjes! Die shirts met tekst vind ik echt heel erg leuk en de sticker met ‘reading is for awesome people’ ook :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

