Happy Challenge: Positieve gewoonten


Bron: Lisanneleeft.nl

Ik heb natuurlijk al dit artikel geschreven over mijn doelen voor 2014, maar een extra artikeltje over positieve gewoonten kan geen kwaad – en het is onderdeel van de Happy Challenge.

Mezelf niet te druk maken over dingen

Ik heb nog wel eens dat ik me veel te druk maak over dingen en dat moet ik niet doen! Er over na denken kan geen kwaad, maar daarna ook gewoon loslaten als ik er niets aan kan veranderen. (Let it go… Let it goooooo…)

Fruit & water eten en drinken

Meer fruit, meer water. Zo voel ik me beter (ik zit de laatste tijd iets minder goed in mijn vel dus dan is fruit natuurlijk gewoon heel goed) en ga ik er ook nog eens beter uitzien haha, omdat het goed is voor je huid.

Me-time

Ik ben op zich al wel vaak alleen – gewoon lekker aan het bloggen op mijn kamer bijvoorbeeld – maar ik bedoel meer de momenten waarop ik een lekker lange douche neem, compleet met scrubbeurt en masker (of manicure/pedicure, dat soort dingen). Dat mag ook wel eens meer, lekker relaxen!

Dat was de opdracht van deze week! Bekijk ook de opdrachten van de voorgaande weken. Doe jij mee met de Happy Challenge?

5 thoughts on “Happy Challenge: Positieve gewoonten

  1. Julia

    Ik kan met allemaal wel met je mee doen. Vooral met meer water drinken en meer fruit eten, want dat doe ik echt te weinig!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

