My life in 20 questions

IMG_3744
Wat is je lievelingskleur?

Blauw! Hihi, eerst was het altijd koraal (ik vind het nog steeds een hele mooie kleur hoor), maar m’n lievelingskleur is nu (licht)blauw. Zoals in m’n layout :)

Wat is je favoriete nummer?

7! Ik heb geen idee waarom eigenlijk, maar 7 is mijn lievelingsgetal.

Wat is jouw droom carrière?

Ik weet het nog niet precies, maar het lijkt me leuk om of iets met forensisch onderzoek te doen, of iets creatiefs, met schrijven of tekenen/ontwerpen.

Waar zou je op jezelf willen wonen?

In Londen. Of NY (of een andere grote stad in Amerika). Als het niet kan en in Nederland moet zijn dan Amsterdam.

Wat is je favoriete manier om te reizen?

Ik vind treinen altijd heel fijn, ik vind het ook gewoon leuk om in de trein te zitten haha.

 

IMG_5376
Wat doe je in je vrije tijd?

Bloggen, sporten, tekenen, lezen… Dat soort dingen en dan nog afspreken met vriendinnen (shoppen!!!) en series en youtube kijken.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Ik vind H&M heel erg leuk, maar ik ga het liefst naar winkels waar niet zo veel mensen shoppen, zodat ik niet met dezelfde dingen rondloop. Brandy Melville vind ik ook heel gaaf en anders wat onbekendere online shops.

Naar welk concert zou je graag gaan?

OneRepublic, 1D (rare combinatie, maar hier wil ik graag met een vriendin naar toe), Demi Lovato, Katy Perry, The Script… Eigenlijk heel erg veel haha, maar dit is mijn bescheiden (ahum) lijstje.

Wat is je favoriete thee smaak?

Normaal denk ik, haha. Ik weet eigenlijk niet zo goed welke soort thee dat is, maar ja. Ik vind ook bijna alle theesmaken lekker (eigenlijk vind ik dat ze bijna hetzelfde smaken).

Verzamel je iets?

Nagellak denk ik? Ik verzamel niet echt iets, maar ik heb wel heel veel nagellakjes.

WP_003228
Je slaapt niet zonder…

Dekbed (of deken) en pyjama. Ik vind het gewoon niet fijn slapen zonder.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Wachten totdat ik oud genoeg ben, op vakantie gaan naar NY en dan beslissen of ik een groot huis koop in Londen of NY (en kopen), dan naar een heleboel concerten gaan en zorgen dat mijn huis leuk is ingericht en de rest (zal niet heel veel meer zijn hahaha) op de bank.

Wat is je favoriete make-upmerk?

Essence denk ik. Of Catrice. (lekker budget)

Wat is je favoriete seizoen?

Lente!!! Ik hou ook van de zomer, maar de lente vind ik fijn met de temperaturen en de leuke kleuren!

Slaap je met de deur open of dicht?

Op een kier. Ik weet niet of dat telt als open of dicht – ik denk dicht – maar ik denk niet dat ik goed kan slapen al smijn deur open staat, nee doe voor mij maar gewoon de deuren dicht.

WP_002629
Wat eet je het liefst?

Brood, milka oreo en pizza. Ik weet niet zo goed of ik er hier nou een had moeten kiezen maar ik dacht ik doe maar gewoon 1 ding van alles (ontbijt/lunch, tussendoortje en avondeten). Ik kan namelijk echt heel erg veel brood eten, ik hou echt van brood. En milka oreo <333 En pizza is gewoon mijn lievelingseten.

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Tja, ik ontdekte blogs en ik vond het zo leuk dat ik het zelf ook wilde doen.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Vogue, lekker fashion inspiratie opdoen :D

Wat deed je gisteravond om 12 uur?

 Ik schreef dit vrijdag dus voor mij nu gisteren (haha wow) was ik lekker aan het party’en op het schoolfeest.

Wat is je favoriete parfum?

Guess Girl Belle, zoet maar niet té zoet voor deze tijd van het jaar.

Dat was mijn leven in 20 vragen! Ik tag Josephine en Lisanne.

4 thoughts on “My life in 20 questions

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

