Coffee is a hug in a mug (tekening)

IMG_5920
In mijn 2014 project is opdracht #8 dat ik 30 tekeningen helemaal af maak (stiekem is het ook een beetje #15). Dit is dan tekening nummer 1 van 2014!

IMG_5917
Ik vind tekenen echt heel erg leuk, ik moet het veel vaker doen. Teken jij vaak?

Deze post is in plaats van mijn normale ‘Photographs of the week’. Deze komt volgende week weer wel gewoon, deze week heb ik alleen vrij weinig foto’s gemaakt dus deze slaan we even over. Volgende week dus wel weer!

5 thoughts on “Coffee is a hug in a mug (tekening)

  1. セレネ

    Ah, eten-gerelateerde dingen tekenen is leuk :D Ik teken best wel veel, al is het de afgelopen tijd wel minder (scriptie…).
    Ik heb al meerdere boeken geïllustreerd (waaronder een kookboekje dat ik zelf heb uitgegeven, dus toen heb ik HEEL VEEL gerechten enzo getekend). Ik wil dan ook (onder andere) illustrator worden :)

    Reply
  2. Liliane

    Aww, lieve tekst! Ik zou meer willen tekenen dan ik nu doe. Het blijft nu vooral bij scribbles tijdens het telefoneren terwijl ik vroeger een fervent tekenaar was! ;)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

