Liebster Award vragenlijstje

Choooco
Ik ben al eerder genomineerd voor de Liebster Award maar nu nog een keer door Jasmijn. Hierom ga ik niet meer mensen taggen, alleen gewoon de vragen beantwoorden – ik vond het wel leuke vragen namelijk.

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Kort gezegd omdat ik veel blogs volgde en het me ook wel leuk leek om zelf te doen. + ik hou van schrijven en fotografie.

2. Wat vind je leuk aan bloggen?

Ik kan er al mijn hobby’s in kwijt en ik vind het contact met de lezeressen ook heel leuk.

3. Heb je iets heel leuks bereikt met bloggen?

Nou, gewoon best wel veel bezoekers! Ik heb niet zo veel bezoekers als een  mega beautyblog ofzo, maar mijn blog heeft dan ook een andere categorie die sowieso al minder publiek trekt. Toch ben ik blij met wat ik bereikt heb. Ik heb verder nog niet een reis gemaakt of iets dergelijks, maar dat vind ik niet erg want bloggen geeft mij sowieso al heel veel.

4. Mascara of eyeliner?

Mascara! Liever lange wimpers dan alleen een streep. En ik kan ook nog eens niet goed eyeliner zetten haha.

5. Rode lippen of nude lippen?

Rood! Red all the way.

6. Wat is je favo beautyproduct? Nagellak :)
7. Wat doe je als je geen inspiratie hebt voor het maken van een blogpost?

Dan lees ik andere blogs, bekijk ik filmpjes, doe ik een tag of kijk ik in mijn notitieboekje voor leuke ideeën die ik nog niet uitgevoerd heb. Het leuke aan mijn blog is dat ik eigenlijk overal over kan schrijven!

8. London of Parijs?

Londen, ook al ben ik er nog nooit geweest. Parijs vond ik heel mooi, maar Londen trekt me meer.

quoteofmylife

9. Wat is jouw favo quote?

Bovenstaande! Deze past gewoon perfect bij  mij(n leven).

10. Waar kan je niet zonder?

Ik vind deze vraag best lastig en heb hier lang over na gedacht, maar ik denk dat ik niet zonder doelen kan. Ik kan niet zonder iets om mijn bed voor uit te komen, om het zo te zeggen. De meesten zullen waarschijnlijk zeggen familie of vrienden en die vind ik ook wel heel belangrijk maar ik doe dit voor mezelf en niet voor hun, dus ja.

11. Heb je vriendinnen die ook bloggen?

Ja, Shirley! Ze blogt niet zo vaak, maar ik moet haar nog even overhalen om meer te gaan bloggen haha. Ze schrijft wel heel leuk vind ik ^^ Verder geen vriendinnen van ‘in het echt’, zeg maar. Er zijn nog wel wat mensen die bloggen die ik als vriendinnen beschouw, maar dat telt denk ik niet.

Ben jij snel met online-vriendschappen? Ik wel haha…

5 thoughts on “Liebster Award vragenlijstje

  1. Laura

    Ik heb geen vriendinnen die bloggen (ik blog ook anoniem dus kan het niet vertellen), maar laatst had ik wel een vriendin die Masha en Cynthia kende van hun beautyblogs, heel grappig vond ik dat. En die quote is leuk!

    Reply
    1. Laura

      Ik heb trouwens wel blogvriendinnen, dus mensen die vriendinnen zijn geworden door het bloggen. Dat is heel leuk!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

