Shoplog Amsterdam + Primark

IMG_5921
Zondag ben ik met twee vriendinnen een dagje gaan shoppen, Primark en Amsterdam! Het was heel erg gezellig en ik heb een aantal leuke dingetjes gekocht.

IMG_5922

IMG_5923
Ik heb twee hele leuke bikini’s gekocht, waaronder deze. Ik hou echt van bikini’s, als het warm is in de zomer draag ik ze eigenlijk de hele dag met een strandjurkje of hemdje er overheen. Deze was maar 5 euro dus sowieso kon ik ‘m niet laten liggen, en het printje is ontzettend leuk. Verder is het een bandeau bikini met touwtjes.

IMG_5933
Hoe. Leuk. Is. Deze? Oh my. Ik ben gek op dingen met wereldkaarten en een wereldkaartbikini… Wauw. Ik kan niet wachten totdat ik deze kan dragen. En oja, hij was 5 euro!

IMG_5925

IMG_5926
Bloemetjesss, yay. Ik hou van bloemen en er waren echt ontzettend leuke dingen met bloemen, maar ik wilde niet te veel mee nemen dus heb het bij dit hemdje gehouden. Ik ben er super blij mee, ik heb nu al allemaal ideeën over hoe ik ‘m kan combineren. (ook deze was 5 euro!)

IMG_5934

IMG_5935
Hier heb ik gewoon geen woorden voor haha, sokken met telefoonhuisjes erop. Geweldig. Deze ga ik ook zeker aandoen als ik naar Londen ga, lekker toeristisch :)

IMG_5943

IMG_5944
Ik heb serieus alleen maar dingen gekocht waar ik een zwak voor heb: aztec, wereldkaarten, bloemen, Londen en pijlen. Het is een gouden ketting met een pijl en diamantjes, wat wil je nog meer? Een cadeaukaart van 5 euro zodat de ketting maar 2 euro kost? Jahoor :D De ketting koste mij dus maar 2 euro, alleen normaal kost ‘ie 6,95 euro.

Ik ben echt super blij met de dingen die ik heb gekocht, ze zijn allemaal zo leuk! Heb jij nog wat gekocht?

13 thoughts on “Shoplog Amsterdam + Primark

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

