Mijn 5 favoriete kledingstukken

IMG_5996
Kleding, ik hou er van. Een hele kast vol en natuurlijk heb ik ook nog wat favorieten. Het was moeilijk om te kiezen, maar ik heb mijn 5 favoriete kledingstukken uitgezocht. Het was een spannende wedstrijd, nummer 6/7/8/9 kwamen er vrij snel achteraan, maar de winnaars waren ze net te snel af.

IMG_5982

IMG_5983
Ik heb ze verder niet genummerd, de volgorde is random. Deze blouse komt van de H&M en ik vind ‘m super leuk omdat ‘ie een edgy randje heeft, door het leren detail op de kraag en de studs als knopen. Deze draag ik heel graag!

IMG_5984

IMG_5985
Aztec en hemdjes, kan het beter? In de zomer doe ik niet anders dan hemdjes dragen met shortjes, zeker als ik op vakantie ben. Dit hemdje heb ik vorig jaar op vakantie in Spanje gekocht, bij een leuke winkel genaamd ‘Inside’.

IMG_5986

IMG_5987
Je moet ook aztec kunnen dragen in de winter, daar is dit vest voor! Haha. Ik heb deze van de H&M en ik vind ‘m echt heel erg leuk. Pluspuntje: hij is ook nog eens heerlijk warm!

IMG_5990

IMG_5991
Dit shirtje is echt heel erg mooi. Het is wit met een soort vlindermouwtjes en een heel mooi bloemetjesmotief. Ik hou wel van bloemen, maar soms juist wat stoerder, terwijl deze juist heel romantisch en lief is. Contrast, haha. Ik kan niet het niet zo heel goed uitleggen maar ik vind deze top gewoon heel erg mooi en hij staat ook heel leuk.

IMG_5994

IMG_5995
De laatste al weer is dit jasje (ook van de H&M… oeps). Hij is super  mooi, zit heel erg lekker, combineert heel goed (en maakt je outfit meteen wat stoerder). Kortom: een geweldig jasje. Je hebt ‘m ook in het zwart, maar ik vond deze mooier. Je kunt ‘m dragen als (zomer)jas of gewoon als jasje/vestje in de winter.

Dat waren mijn 5 favoriete kledingstukken! Ik vind ze allemaal heel mooi en ook al draag ik ze niet allemaal even veel (ik moet natuurlijk wel al mijn andere kledingstukken ook dragen, anders voelen ze zich benadeeld </3).

 Wat zijn jouw favoriete kledingstukken?

9 thoughts on “Mijn 5 favoriete kledingstukken

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

